logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nieśmiertelni przeciwnicy
Autor Wiadomość
stachnie 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 6
Wysłany: 2013-01-22, 08:32   Nieśmiertelni przeciwnicy

Witam wszystkich!

Gram magiem (ognistym), obecnie poziom 80 (błąd wystąpił 2 poziomy niżej), poziom gry platynowy. Na południowy zachód od Porto Vallum (przy farmie, na której pokonywało się orków) natknąłem się na trzech nieśmiertelnych przeciwników: dwóch orkijskich czempionów i jednego łucznika. Najpierw próbowałem ich spalić na różne sposoby, później zmieniać zaklęcia, walić laską, ostrzem Mammona itd. - brak efektu. Wygląda to w ten sposób, że wprawdzie niby tracą punkty życia (wyświetlają się odpowiednie liczby, bohater może wysysać ich punkty życia i nie musi korzystać z mikstur) ale w ogóle nie widać tego ubytku. Inni przeciwnicy wokół nich giną niemal od razu. Da się nawet z nimi "pogadać" - czasem przy kliknięciu na nich coś tam mówią. Doprowadziłem ich w okolice portalu, przenosiłem się gdzie indziej i z powrotem i nie zniknęli, nawet po dłuższym czasie (podciągnięcie wątku głównego).

Czy ktoś się zetknął z czymś podobnym?


Pozdrawiam,

Sławek.
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 60 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2020
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2013-01-22, 10:06   

Nie jestem pewna, ale mogą to być orkowie z questu, który ma miejsce w okolicy a zaczyna się nie przez wzięcie zadania, a zbliżenie do niego i polega na uratowaniu wieśniaków przed orkami - robiłeś coś takiego?

Btw - polecam zaopatrzyć się w dodatek (S:Uunderworld), bo poprawia sporo błędów, a kosztuje bodaj 15zł.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
stachnie 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Dołączył: 22 Sty 2013
Posty: 6
Wysłany: 2013-01-22, 10:13   

Kalia napisał/a:
Nie jestem pewna, ale mogą to być orkowie z questu, który ma miejsce w okolicy a zaczyna się nie przez wzięcie zadania, a zbliżenie do niego i polega na uratowaniu wieśniaków przed orkami - robiłeś coś takiego?


Byli właśnie w okolicach tej farmy. Zrobiłem to zadanie dużo wcześniej - i był komunikat, że "grupa wyeliminowana". Być może są to niedobitki tamtej grupy? Np. można było ich załatwić wtedy, ale później już nie...

Kalia napisał/a:
Btw - polecam zaopatrzyć się w dodatek (S:Uunderworld), bo poprawia sporo błędów, a kosztuje bodaj 15zł.


Myślę o edycji kompletnej 1+2, ale na razie się na nią nie natknąłem. W każdym razie, dzięki.

S.
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 29
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2216
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-01-23, 10:23   

Chodzi mu o to http://www.cenega.pl/pc/r...-kompletne/1733 są w sklepach bo widziałem :P
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
AlArchanAbid 
Cheaters' nightmare


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 24
Dołączył: 07 Maj 2013
Posty: 9
Skąd: *brak*
Ostrzeżeń:
 13/7/9
Wysłany: 2013-05-08, 18:51   

Znam ten bug... ja też go mam. To jest jak się wraca z pustyni po dogadaniu się ( lub zarżnięciu :P ) z Orkami. Tam, gdzie oni stoją, normalnie stali rycerze, ale po wykonaniu tej misji(Plany Valora) zamieniają się oni w orków, na dodatek nieśmiertelnych... A najlepsze jest to, że on walą teksty jak Elfy podczas misji na Tyr-Hadar :mg:

Rada nr 1 : Nie atakuj ich, jeśli możesz! Oni raczej nie zginą, a za to mogą się do ciebie przyczepić i stanowi to pewne, że tak powiem, utrudnienie.
Rada nr 2 : Najlepiej po prostu przejść obok nich.

PS: To nie ma nic wspólnego z misją Orki!. Po prostu to taka kolejna osobliwość :D
_____________________________________________________________________
Thorwyn nie jest, do cholery, krasnoludem!

20.05.2013 godzina 18:10: To konto zostało oficjalnie opuszczone z powodu oschłości pewnego moderatora. Żegnajcie!
 
 
ratr 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 15 Sty 2015
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-06-06, 12:16   

Ja już nie pierwszy raz widziałem ten bug, i prawdą jest to co kolega wyżej mówi. Ja dodam tylko od Siebie, że czasami zamiast orków pojawiają się Leśne Elfy (mi wystąpiły dwukrotnie), które atakują inne moby (nas nie), a po kliknięciu klawisza TAB ich "kropki" nie są niebieskie, a białe. I tak jak jeszcze wcześniejszy mówca - walą teksty jak elfy z Tyr-Hadar. :)
 
  My status
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 12