logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie jestem zadowolony ze swojej elfki
Autor Wiadomość
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 20
Wysłany: 2018-05-21, 13:05   

Walka na dystans jest więc mało ważna u elfki? Czyli zamiast tego rozwijać władanie bronią+zwinność?
Jak ze zbroją i blokowaniem ciosów?
Ostatnio zmieniony przez Wredna 2018-05-21, 13:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2017
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-05-22, 08:13   

Wredna napisał/a:
Walka na dystans jest więc mało ważna u elfki?

Tak jak każda specjalizacja broni u każdej postaci - jakkolwiek brzmi to dziwnie (przecież dla łucznika umiejętność walki na dystans powinna być podstawą), to ze względu na otrzymywane z tych umiejek bonusy, kończą one jako poboczne/wspomagające zamiast głównych. W moim przypadku w większości kończyło się na wrzuceniu w to 10pkt (do władania odpowiednim setem).
Wredna napisał/a:
Jak ze zbroją i blokowaniem ciosów?

Przydane do utrzymania postaci przy życiu :)

A jeśli chcesz używać do tego zaklęć, to jako ostatnią umieję możesz wziąć coś od czarów (zależnie od tego, czy planujesz używać wielu i względnie często, czy jednego-dwóch i sporadycznie - albo coś do regenu albo do skuteczności).
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 20
Wysłany: 2018-05-22, 09:31   

Dziękuję bardzo (:
Teraz mam poziom 10. Umiejki:
zwinność 6, rozumiem że to ma być czołowa
ądanie bronią (pisownia oryg.) 4 i też mam rozwijać
walka na dystans 4 i rozwijać do 10
tężyzna fizyczna 8 i to ma być główna odpowiedzialna za punkty zdrowia?
współczynniki:
siła 28 zostawić. Trochę w to wpakowałam ale mam nadzieję że nie muszę przez to zaczynać od nowa?
wytrzymałość 27 jak dalej?
zręczność 56 też nie wiem
fizyczna regeneracja 44 przewiduję że jak dojdzie koncentracja to obie razem sprawią że regen będzie w końcu normalny.
Umysłowa i charyzma niepotrzebne.
Ostatnio zmieniony przez Wredna 2018-05-22, 09:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2017
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-05-22, 11:04   

Wredna napisał/a:
tężyzna fizyczna 8 i to ma być główna odpowiedzialna za punkty zdrowia?

Tak, aczkolwiek polecam raczej unikać wrogów i zdejmować ich z daleka, a nie szykować się na przetrwanie wszelkich ataków - WE się do tego nieszczególnie nadaje. Więc owszem, główna odpowiadająca za punkty zdrowia, ale nie główna w sensie rozwoju postaci.
Wredna napisał/a:
zwinność 6, rozumiem że to ma być czołowa

Razem z Koncentracją (podstawowa podstawa wszystkich postaci walczących) i Władaniem bronią.
Wredna napisał/a:
siła 28 zostawić. Trochę w to wpakowałam ale mam nadzieję że nie muszę przez to zaczynać od nowa?

Nie, w ogólnym rozrachunku źle rozplanowane współczynniki bolą mniej niż źle rozplanowane umiejki.
Wredna napisał/a:
wytrzymałość 27 jak dalej?

Najlepiej nie wrzucać tu nic więcej i skupić się na Fizycznej Regeneracji (i ew. Zręczności, jeśli bardzo chcesz).
Wredna napisał/a:
zręczność 56 też nie wiem

Fizyczna ważniejsza, bo przyspiesza regen CA, a dzięki temu szybkość zdejmowania przeciwników (co jest b. istotnie, zwłaszcza dla postaci dysnasowych).
Wredna napisał/a:
fizyczna regeneracja 44 przewiduję że jak dojdzie koncentracja to obie razem sprawią że regen będzie w końcu normalny.

Od Koncentracji w zasadzie należało zacząć, bo bez niej początek jest po prostu dużo bardziej pod górkę, ale tak, te dwie to podstawa skutecznego użycia CA walki.
Wredna napisał/a:
Umysłowa i charyzma niepotrzebne.

Owszem.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 20
Wysłany: 2018-05-24, 12:30   

Mam poziom 18, nie powiększałam umysłowej regeneracji a jest na 64.
?
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2017
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-05-25, 09:39   

WE jest zdecydowanie pomyślana w kierunku magii i łuku niż siły fizycznej, więc na wstępie ma wysokie współczynniki wspomagające te specjalizacje:
http://www.sacred.pl/inde...t=wood_stats_eq
Umysłowa na start ma 24 + 2.4 na poziom (24+2.4*17=64)
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 20
Wysłany: 2018-05-31, 20:55   

Doszłam do poziomu 30, pojawiła się nowa umiejętność do wyboru, ale na liście nie ma blokowania ciosów. Na którym poziomie dochodzi?
Żadnej nie wybrałam i mam nadal nową umiejętność. Jeśli chcę, by później pojawiło mi się blokowanie ciosów, muszę teraz jakąś wybrać?
Ostatnio zmieniony przez Wredna 2018-06-01, 11:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2017
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-06-01, 13:37   

Blokowanie ciosów dochodzi na 50:
http://www.sacred.pl/inde...cat=wood_skills
(po to właśnie powstały opisy postaci na stronie, żeby można było takie rzeczy sprawdzać w razie potrzeby ;) ).
Jako że wybrałaś do tej pory 7 z 8 umiejek, możesz teraz wziąć jakąś poboczną 8 (jeśli korzystasz z czarów nie-ofensywnych polecam Medytację, żeby się szybciej regenerowały). I tak, jeśli ma się pojawić Blokowanie, to musisz wcześniej wybrać 7 innych umiejek (coby się miejsce na liście zrobiło).
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,29 sekundy. Zapytań do SQL: 16