logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Elf na Eksplozję
Autor Wiadomość
Flymen123 
Gladiator


Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Wiek: 22
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 5
Skąd: Pionki
Wysłany: 2008-05-06, 16:11   Elf na Eksplozję

Władanie bronią: niemal max
Koncentracja: 10-20pkt
Znajomość pułapek: max
Budowa ciała: 160pkt (przez całą grę)
Walka na dwie bronie: 1pkt
Zbroja: 60 powinno wystarczyć
Zwinność: 1/3 twojego lvl
Balistyka: Według uznania... :P

Pakować w Fiz. Reg.

CA: Potężne uderzenie(przydatne tylko na początku), Adrenalina i Testosteron oraz najważniejsza Eksplozja.

Jeżeli chodzi o sety to osobiście używałem kombinacji Hurona z Bahamutem.

Na początku gry pomagać sobie będziemy potężnym uderzeniem, które rozwijamy tylko do momentu zdobycia 15lvl , a eksplozji prawie w cale nie będziemy używać. Tak gdzieś do 15lvl.(Z tąd ta koncentracja) Regen Eksplozji do 45lvl trzymać na 3.0 - 3.5. Później to na 1.5 max. Priorytetem będzie tutaj Znajomość pułapek i Władanie bronią. W walkę na dwie bronie maximum 1pkt bo później się nie opłaca. Co trzy - cztery lvl. Starajmy się spełnić wymagania zwinności. W adrenalinę i testosteron pakować gdy tylko nie będzie już na co wydać runek.

Runki co prawda nie lecą jak szalone ale zaspokajają wszystkie potrzeby.(bez skojarzeń) :roll:

:!: Bulid sprawdzony :!:

I co myślicie? Nada się :?: Bo ja nim mobki kosiłem jak szalony choć nie grało się tak łatwo jak na bulidzie Foresta.

Edit: Rzyczywiście było 9 umiejętności. Coś mi się pokręciło :D Wywalam ostrza
_____________________________________________________________________
Zaczyna się moja przygoda z sacredem... na nowo.
Flymen is back! ;)
Ostatnio zmieniony przez Flymen123 2008-05-06, 20:10, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Suriv 
Jednsotka Kamikaze



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: White Warriors
Wiek: 25
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 70
Wysłany: 2008-05-06, 18:34   

Coś pokręciłeś, wpisałeś 9 umiejętności o_O
Zamiast zwinności lepiej wziąć blokowanie, w końcu atak do niczego ci potrzebny nie jest. Zecydowanie za dużo w budowę ciała, a za mało w zbroję. Pominąłbym też walkę na dwie bronie, a jeśli już koniecznie ma być, to wywalić walkę ostrzami i wziąć balistykę. Ale ogółem nie jest źle. :)
_____________________________________________________________________
This is SPARTA!!!
 
 
thek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-06, 19:34   

Koncentracja? Niepotrzebne :) Usunąć z listy bo się da poprzez modyfikację pliku settings.cfg a jak już wyżej wspomniano można olać dwie bronie i zamiast Zwinności - Blokowanie. Jako CA odpada Potężne - nawet na początku. Walczymy w sumie wtedy wręcz ale to tylko wstęp i Koncentracja oraz jakieś CA melee są zbędne przez to. Dość szybko bowiem przejdziemy w walk Eksplozją. Można się zastanawiać nawet nad Znajomością ostrzy... A wszystko dlatego, że ostrza nie dają aż tak często dużych bonusów do ognia. Można jednak wziąć choć zastanawiałbym się w sumie nieco nad handlem (pierścienie w sklepach) lub ewentualnym pozostawieniem Zwinności (zawsze to bonus do Obrony).
 
 
Suriv 
Jednsotka Kamikaze



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: White Warriors
Wiek: 25
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 70
Wysłany: 2008-05-06, 19:38   

Cytat:
Koncentracja? Niepotrzebne Usunąć z listy bo się da poprzez modyfikację pliku settings.cfg

A tego czasem tylko w UW się nie da? Chociaż, mimo wszystko bym ją zostawił do regenracji Pak'ów, króre są bardzo pomocne. :)
_____________________________________________________________________
This is SPARTA!!!
 
 
thek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-05-06, 20:01   

Paki są pomocne, ale niepotrzebnie tracić na nie runy gdy mamy Adrenalinę. na paki można się pokusić gdy gramy postacią na SC w trybie pvp. Jesli z nich zrezygnujemy to zyskamy na częstotliwości wypadania run i możemy też przez to wzmocnić bardziej przydatne CA :)
 
 
Flymen123 
Gladiator


Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Wiek: 22
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 5
Skąd: Pionki
Wysłany: 2008-05-06, 20:17   

To może tak:

Władanie bronią: niemal max
Koncentracja: 5-10pkt (tu zmiana)
Znajomość pułapek: max
Budowa ciała: 130pkt (tu zmiana)
Walka na dwie bronie: 1pkt
Zbroja: 90 (i tu)
Zwinność: 1/3 twojego lvl
Balistyka: Według uznania...

Co do potężnego: ja sobie zawsze nim na początku pomagałem i jakichś strat z tego powodu nie odczułem. :]
_____________________________________________________________________
Zaczyna się moja przygoda z sacredem... na nowo.
Flymen is back! ;)
Ostatnio zmieniony przez Flymen123 2008-05-06, 20:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Keimiran 
Undying



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Brak
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 22
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 51
Skąd: Kraków
Wysłany: 2010-06-20, 14:19   

Ja daje we władanie bronią, walke ostrzami i walke na dwie bronie, troszke do zbroi i koncentracji, 2 ostrza setowe (chwilowo tylko 1 bo nie droplo drugiego), bije tylko natarciem i jestem KoX :roll:
_____________________________________________________________________
Stary nick na forum: D12
Nick na steamie: Inkybone
Nick w Docie2: Lacrymosa

 
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 1997
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-06-25, 09:40   

[quote="D12"]walke ostrzami i walke na dwie bronie[/quote]
Niepotrzebnie dwie naraz, tylko tracisz punkty, bo bonusy z nich się nie sumują.
[quote="D12"]troszke do zbroi i koncentracji[/quote]
Troszkę to troszkę mało... Ale być może na single wystarcza.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 18
Wysłany: 2018-02-23, 13:11   

Czy elf z eksplozją i trującą mgłą nie potrzebuje walki bronią? Takie odniosłam wrażenie.
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 1997
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-02-23, 18:44   

Flymen123 napisał/a:
Władanie bronią: niemal max

Jest na pierwszym miejscu wymieniona.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 18
Wysłany: 2018-02-23, 19:27   

To się liczy do pułapek? Zagrałam na próbę, od początku używałam tylko pułapek, mam 15 poziom i walka wręcz jest póki co niepotrzebna.
Ostatnio zmieniony przez Wredna 2018-02-23, 20:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 1997
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-02-23, 22:38   

To Walka Wręcz czy Władanie Bronią?
Walka Wręcz nie jest nikomu, nigdy i do niczego potrzebna, a Władanie Bronią zwiększa w przypadku trappera obrażenia zadawane przez pułapki.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 18
Wysłany: 2018-02-24, 09:46   

Użyłam terminu "walka wręcz", w jakim jest używane od stuleci, czyli walka na białą broń. Bycie wieloletnią morrowinderczynią nie zmieniło mojego postrzegania tego określenia. Co do walki ostrzami, pewnie drow radzi sobie nieźle, ale eksplozja tak szybko się odnawia, że nie potrzebuję. Czy tak będzie też na najwyższych poziomach?
Ostatnio zmieniony przez Wredna 2018-02-24, 10:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MatthewMatt 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 31
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 9
Wysłany: 2018-02-24, 11:44   

Hej, mam Mrocznego elfa robionego pod eksplozję na poziomie 123 na normalu jest ok daje rade, morduje wszystko szybko lecz na Veteranie nie zdaje egzaminu taki elf, chyba że na poziomach 180+ jeszcze się coś może zmienić i może być skuteczniejszy. Pozdro :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,22 sekundy. Zapytań do SQL: 15