Wywala z gry Multiplayer |
Autor |
Wiadomość |
Myrtan

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 6
|
Wysłany: 2017-07-11, 09:14 Wywala z gry Multiplayer
|
|
|
Witam, z kolegą odpalamy Sacreda: UW przez Tunngle i sprawa wygląda tak, że jak ja hostuję serwer to on gdy dołącza ma ładowanie i te ładowanie się tak jakby zacina. Jak on hostuje serwer, to mogę do niego dołączyć ale po 5-10 min wywala mnie z serwera z błędem "WARNING: Connection lost" Co najlepsze, na serwer kogoś innego możemy razem się połączyć, więc sądze że to problem po mojej stronie. Próbowaliśmy już wielu rzeczy. Tryb zgodności, zmiana portu w pliku do multi, reinstall, wyłączenie firewalla (pomimo że dodane są gry do wyjątków) i ciągle to samo. Chcemy sobie kampanię przejść w kooperacji bo to gra naszego dzieciństwa, ale nie da się grać jak będzie co chwilę z gry wywalać. Posiadamy obaj Windows 10, może to problem przez nowy system? Albo ustawić coś mam w routerze? Z góry dziękuję za wszelaką pomoc |
Ostatnio zmieniony przez Myrtan 2017-07-11, 09:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy Wiek: 30 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2027 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2017-07-11, 12:00
|
|
|
Myrtan napisał/a: | może to problem przez nowy system? |
Bardzo prawdopodobne, bo Sac już na Win7 miewał czkawkę...
A czy jesteście w stanie złączyć kompy przez "normalny" VPN tak, żeby się normalnie widziały w (wirtualnej) sieci lokalnej i wtedy spróbować postawić gameserver? |
_____________________________________________________________________
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
Myrtan

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 6
|
Wysłany: 2017-07-11, 12:39
|
|
|
Witam, bardzo dziękuję za odpowiedź. Jeśli bym mógł prosić o jaśniejszą odpowiedź odnośnie VPN. Próbowaliśmy też przez hamachi, ale nie widzieliśmy swoich serwerów w liście. Przez Tunngle widzimy nawet można chwilę pograć, ale następuje takowy też problem. |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy Wiek: 30 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2027 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2017-07-11, 13:49
|
|
|
Chodzi o to, żeby oddzielić zjawisko tworzenia sieci VPN od gry/serwera gry.
Jeśli uda wam się postawić sieć (np. za pomocą tego programu) i komputery będą normalnie widziały się w sieci (dla próby możecie sobie udostępnić jakiś folder i przerzucić przez niego parę plików), to przynajmniej będzie wiadomo, że problem nie leży po stronie sieci/połączenia. A wtedy będzie można spróbować postawić normalnie gameserwer Sacreda i zobaczyć, czy będzie działał. |
_____________________________________________________________________
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2017-07-11, 13:50, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Myrtan

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 6
|
Wysłany: 2017-07-11, 13:55
|
|
|
Tylko, że przez Tunngle normalnie się widzimy, więc tak jakby nasze komputery siebie widzą tak? |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy Wiek: 30 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2027 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2017-07-12, 07:37
|
|
|
A jednak w łączeniu z serwerem gry jest problem, prawda?
Dlatego wpadłam na pomysł rozdzielenia obydwu zjawisk - połączenia i gry. Innych pomysłów nie mam jeśli próbowaliście wszystkich standardowych rozwiązań (zmiana sposobu łączenia gry z netem, zmiana portu serwera gry) i możecie połączyć się z serwerami innych ludzi, ale ze swoimi macie problem. |
_____________________________________________________________________
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
Lord Darth
Lider


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Zaproszone osoby: 5
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomógł: 7 razy Wiek: 25 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2017-07-12, 10:21
|
|
|
Jest łatwiejszy sposób. Możecie przetestować, czy nie ma problemów z innymi grami przez tunngle, żeby potwierdzić lub wykluczyć co nawala (połączenie, gra, tunngle). |
|
|
|
 |
Myrtan

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 11 Lip 2017 Posty: 6
|
Wysłany: 2017-07-12, 16:49
|
|
|
Jeśli chodzi o inne gry, to raczej bez problemu. Sacred 2 śmiga jak marzenie, ale jest 80% bardziej dupiate niż 1 i nudzi nas.
[ Dodano: 2017-07-15, 11:19 ]
Odkryliśmy solucję. Kolega zmienił w routerze ipv6 na ipv4 i miał formata bo dokupywał nowe części, i teraz Sacred bardzo dobrze śmiga w multi i może się do mnie połączyć a mnie nie wywala. A odkryliśmy, ze coś nie tak bo kolega miał w prawym dolnym roguw Tunngle żółtą minkę i było napisane, ze oznacza to, że mogą być problemy z połączeniem. Ja miałem zieloną i u mnie wszystko hulało dobrze. |
Ostatnio zmieniony przez Myrtan 2017-07-15, 10:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
|