logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Odświeżenie Sacreda i Waszych postaci - SKINY!
Autor Wiadomość
Devil Hunter 
Also known as Virian



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Strażnicy Frostgardu
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 239
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-07-20, 22:42   Odświeżenie Sacreda i Waszych postaci - SKINY!

Hejka!
Ja skinami się cieszę już ponad 2 lata, razem ze swoim kumplem. Nie chcę, żeby takie rzeczy skończyły się na 2 osobach, dlatego udostępnię je też tutaj, żeby nie zaginęły w akcji :)
Przygotowanie tych plików to w całości moja robota. U rosyjskich użytkowników można zobaczyć te same pomysły. Np. maga szkieleta jak zobaczyłem na filmiku to też pogrzebałem w modelach i sam miałem, a np. na WE driadę niby wpadłem bez patrzenia na innych, ale nie ja jeden na to wpadłem :P Za to wszystkie zmiany w teksturach już nie były odgapiane i raczej ich nigdzie nie znajdziecie.


SACRED

HUD



Zamiast niebieskiego koloru mamy czerwony. Przygotowane przez twórców gry, siedziało w pliku z teksturami.
Pobierz zmienionego HUDa!

Combo



Podmienia 2(? - nie pamiętam już które były te „właściwe”) ikonki combo. Również do znalezienia w pliku z teksturami.
Pobierz nowe ikony combo!


GLADIATOR

Murzyn



To była chyba pierwsza zmiana jaką wprowadziłem. Tak bardzo mi brakowało czarnoskórych postaci w grze, zdecydowałem się więc zmienić glada ^^
Pobierz gladiatora murzyna!


WAMPIRZYCA

Czerwonowłosa



Taka o niewielka różnica od oryginału, zmienia kolor włosów pod postacią rycerza. Ciężko mi było wymyślić coś sensownego.
Pobierz czerwonowłosą wampirzycę!


MAG BITEWNY

Mag szkielet



Jakiś nieumarły przypałętał się by ratować Ankarię ^^ Model nie jest idealny, bo pas ląduje na ziemi, między stopami.
Pobierz maga szkieleta!


LEŚNA ELFKA

Przefarbowana



Elfka odkryła barwniki i stwierdziła, że pora przefarbować włosy i zmienić kolor stroju :P
Pobierz pokolorowaną elfkę!

Driada



No bo w lesie mieszkają driady, nie…? To jedna chwyciła za łuk i nauczyła się trochę czarować.
Pobierz modyfikację do Leśnej Elfki - Driadę!


MROCZNY ELF

Lodowy Elf



Kapitan stwierdził, że może zmienić stronę, bo i czemu nie.
Pobierz kapitana Lodowych Elfów!


SERAFIA

Lodowa Elfka



Kolejny Lodowy Elf poszedł po rozum do głowy! Tym razem kapłanka. Nie do końca dobrze działa animacja stania w miejscu.
Pobierz zamianę Serafii w Lodową Elfkę!

Przekolorowania











Recolor różnych części serafii:
-> Głowa i włosy: niebieskie, zielone, czerwone, brązowe, brązowe z maską
-> Ręce: czarne
-> Klata: czarna
-> Majtki/pończochy: niebieskie/kolorowe (dla tych co nie chcą zmiany koloru głównego stroju), niebieskie/czarne (dla tych co nie chcą zmiany koloru głównego stroju), czarne/kolorowe, czarne/czarne
-> Buty: czarne (na ostatnim screenie), czarne z zielonym wzorkiem

Pobierz zestaw czarnego ubioru z czarnymi pończochami!
Pobierz zestaw czarnego ubioru z kolorowymi pończochami!
Pobierz czarne pończochy dla niebieskiego ubioru!
Pobierz kolorowe pończochy dla niebieskiego ubioru!
Pobierz czarne buty!
Pobierz czarne buty z wzorkiem!
Pobierz niebieskie włosy!
Pobierz brązowe włosy!
Pobierz brązowe włosy i maskę!
Pobierz zielone włosy!
Pobierz czerwone włosy!

Czarny Piorun i Grom







Przekolorowany cały zestaw Pioruna Serejskiego i 2 części Gromu. W zasadzie to nawet nie wiem czemu tarcza i broń nie zostały przerobione, może je przegapiłem albo coś w tym stylu.
Pobierz czarny Piorun Serejski i części Gromu Serejskiego!



INSTRUKCJA


No dobra, ściągnęliście co tam się wam spodobało, ale co zrobić z tym wszystkim?
Odpowiedź jest bardzo krótka i prosta: wypakowujecie .zipy do folderu PAK znajdującego się w folderze z grą. I to wszystko ;)


Super-ultra-mini FAQ
Q: Czy zamierzasz kiedyś zrobić poradnik jak samemu zrobić takie skiny?
A: Zamierzam, ale może to być równie dobrze za tydzień jak i za rok.

Q: Bezpieczne, legalne?
A: Tak.
_____________________________________________________________________
GID zaprasza do oglądania!
Ostatnio zmieniony przez Devil Hunter 2014-07-21, 15:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
pp3088 
Poszukiwacz Gwiazd



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2014-07-21, 00:30   

Co z istniejącymi postaciami? Czy współgra to z przedmiotami?

Fajny pomysł.
 
 
 
CieńRządzi 
Kusicielka Lodowych Elfów



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomogła: 4 razy
Wiek: 18
Dołączyła: 25 Paź 2011
Posty: 135
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-07-21, 11:10   

Jesteś wielki :) Wszystko pięknie działa <3
_____________________________________________________________________
"Zawsze wybieraj faceta, który umie gotować.
Uroda przemija, głód zostaje"
 
 
 
Devil Hunter 
Also known as Virian



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Strażnicy Frostgardu
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 239
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-07-21, 12:59   

pp3088 napisał/a:
Co z istniejącymi postaciami?

Co do zmian tekstur (pliki .tga) to zmieniasz tylko ich wygląd. Kiedy zmienia się model (pliki .grn) to można powiedzieć, że postacie są zastępowane. W ten sposób tak jakby rezygnujesz z Mrocznego Elfa na rzecz Lodowego Elfa. W praktyce jest to dalej dokładnie ta sama postać co wcześniej (te same skille itp.) tylko... inaczej wygląda :P
pp3088 napisał/a:
Czy współgra to z przedmiotami?

Tak, w tych przypadkach prawie wszystko fajnie leży. U maga szkieleta pas zamiast być w pasie leży na ziemi (co napisałem) i jak widać zresztą kaptur wchodzi w czaszkę.
_____________________________________________________________________
GID zaprasza do oglądania!
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 1998
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2014-07-21, 14:11   

Devil Hunter napisał/a:
U maga szkieleta pas zamiast być w pasie leży na ziemi

Może da się to poprawić - pytanie jaka jest możliwość ingerencji w modele (czy mają jakieś współczynniki, czy tylko możesz podstawić gotowy model lub zmienić kolory tekstury)?
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Devil Hunter 
Also known as Virian



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Strażnicy Frostgardu
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 239
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2014-07-21, 15:50   

Modele mogę sobie dowolnie podglądać, ale edytować... już nie bardzo. Chyba że ktoś ma jakiś program do edycji plików .grn, to może da radę coś z tym zrobić. Ja osobiście pewnie i tak obecnie nie potrafiłbym zmienić położenia przedmiotów na postaci.
W każdym razie, mi tam specjalnie to nie przeszkadza, bo jak gram to nie patrzę pod nogi :P I tak jest nieźle, jak pierwszy raz odpalałem grę z tym szkieletem to bałem się, że przedmioty będą układać się jak na zwykłym BMie i będzie kupa... wyszło całkiem spoko ;)
_____________________________________________________________________
GID zaprasza do oglądania!
 
 
Terenzo 
Medium


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 5
Wysłany: 2014-08-02, 12:42   

Czy jest możliwość przerobienia Serafii i/lub Leśnej Elfki na postać Mrocznej Elfki?
 
 
bad_wolf 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 15
Dołączyła: 11 Sie 2016
Posty: 3
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-08-25, 11:26   

Ja mam problem. Pobieram go, ale nie mogę otworzyć. Mi to się otwiera tylko jako zdjęcia.
 
 
Lord Darth 
Lider



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Zaproszone osoby: 5
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomógł: 7 razy
Wiek: 24
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2016-08-25, 11:55   

To nie jest program exe. który otwierasz i czekasz na koniec instalacji. To są pliki do zamiany.

Cytat:
No dobra, ściągnęliście co tam się wam
spodobało, ale co zrobić z tym wszystkim?
Odpowiedź jest bardzo krótka i prosta:
wypakowujecie .zipy do folderu PAK
znajdującego się w folderze z grą. I to
wszystko


I w razie czego zrób najpierw kopię oryginalnych plików. Bo jeśli Twój profil mówi prawdę:
Cytat:
Wersja gry S1: Classic:1.66

To może być z tym różnie.
Ostatnio zmieniony przez Lord Darth 2016-08-25, 12:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
bad_wolf 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 15
Dołączyła: 11 Sie 2016
Posty: 3
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2016-09-09, 11:41   

Ale nie wiem jak się to robi
 
 
Lord Darth 
Lider



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Zaproszone osoby: 5
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomógł: 7 razy
Wiek: 24
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2016-09-10, 13:34   

A co to za problem? Wystarczy przeczytać instrukcję, którą zamieścił Devil Hunter. ^^

Nie wiem, czy da się prościej to wyjaśnić.

Załóżmy, że ściągasz zmieniony HUD.

1. Pobierasz archiwum .zip (gdziekolwiek)

2. Wypakowujesz (gdziekolwiek)

3. Masz plik graficzny GUI_MAIN_01.TGA

4. Wypakowaną zawartość kopiujesz do X:\Sacred\PAK

5. Gotowe
Ostatnio zmieniony przez Lord Darth 2016-09-10, 13:35, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Borsuk 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 3
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-03-18, 19:48   

Z góry przepraszam za odkopywanie tematu, ale... Zaczekaj Waszmość.

Devil Hunter napisał/a:
Modele mogę sobie dowolnie podglądać, ale edytować... już nie bardzo. Chyba że ktoś ma jakiś program do edycji plików .grn, to może da radę coś z tym zrobić.


Wolno spytać, jak wyjąłeś te modele? Podmiana modeli wygląda jak w przypadku tekstur?
Gdybym się dorwał do tych plików mógłbym pokombinować z tym kosmicznym rozszerzeniem. Raczej nie znajdę czegokolwiek do bezpośredniej edycji, ale zmiana formatu to co innego.
Swoją drogą, to rozszerzenie tyczy się modeli statycznych [np miecze, tarcze], czy dynamicznych[z animacjami, np łuki i postacie]?
 
 
 
Devil Hunter 
Also known as Virian



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Strażnicy Frostgardu
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 04 Paź 2007
Posty: 239
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2018-03-29, 13:56   

Ojejka, już pamiętam to trochę jak przez mgłę :D
Borsuk napisał/a:
Wolno spytać, jak wyjąłeś te modele?

Jest taki programik jak Sacred Model Extractor, on sobie poradzi.
Borsuk napisał/a:
Podmiana modeli wygląda jak w przypadku tekstur?

A i owszem, wrzucasz plik .grn do folderu PAK i jest okki.
Borsuk napisał/a:
Gdybym się dorwał do tych plików mógłbym pokombinować z tym kosmicznym rozszerzeniem. Raczej nie znajdę czegokolwiek do bezpośredniej edycji, ale zmiana formatu to co innego.

Zmiana formatu? Nie ma szans, żeby ta gra łyknęła jakieś .mdl, bo najpewnie szuka dokładnie pliku DARKELVE.grn itp. Ale na pewno coś, gdzieś, do edycji .grn musi być.
Borsuk napisał/a:
Swoją drogą, to rozszerzenie tyczy się modeli statycznych [np miecze, tarcze], czy dynamicznych[z animacjami, np łuki i postacie]?

Powiedziałbym, że modeli w stanie spoczynku. W .grn jest model (zarówno miecza, jak i postaci), a w .grn+ animacja modelu.
_____________________________________________________________________
GID zaprasza do oglądania!
 
 
Borsuk 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 18 Mar 2018
Posty: 3
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2018-04-06, 12:11   

Nie o to mi chodziło w zmianie formatu :) Raczej o to, by skonwertować z .grn na na przykład .3ds, wprowadzić zmiany, potem skonwertować z .3ds do .grn i wrzucić do gry. Kiedyś modowałem Gothica to trzeba było tak samo robić z niektórymi formatami.
Ale ok, dzięki za odpowiedź, poszukam tego programu :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,48 sekundy. Zapytań do SQL: 15