logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Serafia -handlarka/z ulepszona percepcja?
Autor Wiadomość
SEVIN


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 5
Wysłany: 2016-02-25, 18:53   Serafia -handlarka/z ulepszona percepcja?

Witajcie;-)
Juz kilka postaci przerobiłem, ale nie było wśród nich handlarza.
Więc podjąłem decyzję by takowego stworzyć i decyzja padła na serafie.
Chciałbym od razu wystartować z ulepszona percepcją i po zdobyciu 5punktow od razu wybrac handel.
I co dalej?
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 28
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 1954
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2016-02-25, 20:38   

Zależy, w co chcesz iść - magię czy walkę.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
SEVIN


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 11 Lut 2016
Posty: 5
Wysłany: 2016-02-27, 22:01   

Dzieki droga Kaliu za odpowiedz.
( Nie mam najmniejszych wątpliwości ze właściwie to powinienem napisać Ci o tym na pw /ale może ktos na tym skorzysta)
Otóż pomysły (wojownik cienia itd) odrzuciłem właśnie ze względu na brak możliwości posiadania przez niego umiejętności handlu.
A wierz mi wydawało mi się że mam build idealny, wlasnie na shadow warriora.
I nadal mam TEN build z tym ze nie mogę go zrealizować bez postaci z dostępem do ringów i amuletów z +do all skills.
I tutaj skasowałem wszystko z ps3 związane z S2FA.
Postanowiłem najpierw stworzyć postać handlarza.
Wybór był spośród wysokiej elfki (która na ciągle musi naciskać ca)
Inkwizytora (moim zdaniem cieniasa) ale z dostępem do 4ringow i amuletu.
No i właśnie serafi i [niedowierzającemu ] możliwościom strażnika świątyni.
Wybrałem serafie (być może blednie) .
Otóż chce stworzyć postać która osiągnie level 75 (nikomu z moich tworów się to nie udalo) z umiejętnościami ulepszonej percepcji i handlem na 75lvl. By te dwie umiejętności zmasterowac, na poziomie 75.
+np. Kondycje.
Czyli postać ma na poziome trudności srebrnym. Wybrac umiejętność percepcji i handlu i je non stop rozwijać tak do 16 lvl-u.

Obecnie mam lvl 8. I jakos daje rade.
Nie mam wybranych umiejętności innych.
Przypuszczam ze powinienem zainwestować w :
Wiedza o pancerzu -tylko 5punktow by odblokować - kondycje.
Wiedza o taktyce -5 punktów - by odblokować - 2bronie.
5punktow w wiedzy świętej wojowniczce. By odblokowac koncentracje.

Mam zamiar używać tylko pelting strike.

No i buffa.
Potem jezeli da radę to drugiego buffa (taka jakby tarczę)
A ogólnie głównie percepcje i handel i tak do kampanii na poziomie zlotym.
I teraz pytanie:
Czy 2bronie (ale po co skoro będę misl dostęp do +all skills)
Czy wiedze o pancerzu (i znowu dostęp di +@ll skills)
Czy swieta wojowniczke (i znowu +@ll skills) czy upragniania kodycje w twardych punktach do 75lvl-u tak by zmasterowac percepcje/handel/kondycje na 75lvlu.

8)
A może jednak magiczna?
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 28
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 1954
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2016-02-28, 14:24   

SEVIN napisał/a:
Nie mam najmniejszych wątpliwości ze właściwie to powinienem napisać Ci o tym na pw /ale może ktos na tym skorzysta

Nie jest to (chyba) post wyłącznie dla mnie, więc jak najbardziej znajduje się we właściwym miejscu - na forum publicznym. To, że akurat ostatnio jest b. mało aktywnie piszących osób to jedna sprawa, ale może trafiają się tacy, co tylko czytają, więc może komuś się przyda.
SEVIN napisał/a:
Wybór był spośród wysokiej elfki (która na ciągle musi naciskać ca)

I jest chyba najczęściej wybierana do tego typu buildów, bo da się ją zbudować bez problemów na jednym aspekcie, więc może mieć trochę wolnych slotów umiejek.
SEVIN napisał/a:
Inkwizytora (moim zdaniem cieniasa)

Popieram :)
SEVIN napisał/a:
i [niedowierzającemu ] możliwościom strażnika świątyni.

Z niego akurat daje się coś wycisnąć, aczkolwiek problem jest analogiczny jak z Inq - miała być innowacyjna postać, tylko nie do końca przemyśleli jej możliwości bojowe. No i ogólnie jest specyficzny (zarówno graficznie jak i strategicznie), więc nie każdemu musi pasować.
SEVIN napisał/a:
Czy 2bronie (ale po co skoro będę misl dostęp do +all skills)

A to jedno drugiemu jakoś szkodzi? W dwóch broniach masz więcej slotów na itemy z +All, atakujesz szybciej, możesz używać dowolnej kombinacji broni 1h itd. A skoro jeszcze decydujesz się na wojowniczkę, to broń+tarcza nie ma najmniejszego sensu.
SEVIN napisał/a:
Czy wiedze o pancerzu (i znowu dostęp di +@ll skills)

No zdecydowanie, chyba że planujesz poruszać się bez zbroi.
I nie rozumiem, co do tego ma dostęp do itemów +All. One nie zastąpią pancerza.
SEVIN napisał/a:
Czy swieta wojowniczke (i znowu +@ll skills)

Jeśli chcesz mieć wojowniczkę, to jest to podstawa. Samo posiadanie +All wiele nie pomoże, jeśli nie będziesz miał zdolności atakowania.
SEVIN napisał/a:
czy upragniania kodycje w twardych punktach do 75lvl-u tak by zmasterowac percepcje/handel/kondycje na 75lvlu.

Nie widzę większego sensu w tym, żeby akurat Kondycję maksować kosztem zdolności ataku czy obrony. Skąd taki pomysł? Rozwiń tę myśl, jeśli możesz, bo nie jestem w stanie śledzić ogólnego pomysłu.
SEVIN napisał/a:
A może jednak magiczna?

No to się zdecyduj.

Jeśli chodzi o ogólny pomysł na build, to może wypalić (wymieniłeś tylko 8 umiejek, czyli masz jeszcze 2 do dodania), ale wydaje mi się, że założenie jest trochę od zadniej strony. Itemki +All nie zbudują ci całej postaci - mogą najwyżej bardzo istotnie wzmocnić to, co już w niej jest (no chyba, że kupowanie itemów jest dla ciebie celem samym w sobie, ale to nie wróży postaci długiego życia).
Tak więc nie radzę na ślepo pakować wszystkiego w umiejętności handlowe, a zbalansować to z normalnym rozwojem postaci. Spróbuj zmiksować te dwa buildy:
http://forum.sacred.pl/viewtopic.php?t=5069 (możesz wywalić 9 i 7 albo 10)
http://forum.sacred.pl/viewtopic.php?t=3436 (część dot. kupca)
i powinno wyjść ci to, co chcesz osiągnąć.
Tak więc podobnie jak z tym nieudanym buildem SW - to, co już wrzuciłeś niech leży tam, gdzie jest, po prostu od teraz zacznij trochę inaczej rozdawać punkty.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Belert 


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 10 Sie 2016
Posty: 13
Wysłany: 2016-08-25, 12:46   

podepnę sie pod temat , jak wysoko trzeba miec targowanie sie i percepcję na np. 50 lvl żeby zyski były widoczne.mam 3 kamienie do targowania sie czyli +15 i tez nie mam pojecia czy musza byc aktywne przed wejsciem do lokacji czy przed momentem otwarcia sklepu.
Wiem widziałem tabelke ale niewiele z niej rozumiem .Czy wystarczy miec równo z levelem ? ( inna sprawa skad nabrac tyle pkt ).
I jeszcze jedno czy oplaca sie robic kowalstwo ? ( dla mojego zlego WC )
Ostatnio zmieniony przez Belert 2016-08-25, 12:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,61 sekundy. Zapytań do SQL: 14