logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Który rodzaj maga najlepszy?
Autor Wiadomość
S1master 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 58
Wysłany: 2015-05-10, 12:40   Który rodzaj maga najlepszy?

Witam - dziś z pytaniem dotyczącym możliwie jak najlepszym rozwoju umiejętności Maga.

Moje pomysły na swojego Maga:
A) Ognia + Wiatru - Czyli rozwój podmuchu wiatru, płonącej skóry, kuli ognia oraz spirali ognia. W skillach nacisk oczywiście na Medytację, Zn. magii i Magię Ognia i Powietrza.
B) Wody + Wiatru - Rozwój Pioruna, Ostrzy Lodu, Teleportacji, Podmuchu Wiatru. W skillach Medytacja, Zn. Magii, Magia Wody i Powietrza jako głównie rozwijane.
C) Mag "samoumacniacz" - Rozwój Uleczania, Płonącej Skóry, Skóry z Kamienia, Magicznej Tarczy, do ataku jedynie prosta kula ognia. W skillach rozwój Medytacji, Znajomości magii oraz... Zwinność.
D) Ziemi + Wiatru - Rozwój Deszczu Meteorów, Skóry z Kamienia, Podmuchu Wiatru, Trąby Powietrznej, Pioruna. W skillach rowój Medytacji, Znajomości magii, Magii Ziemi i Powietrza.
E) Ognia + Ziemi - Rozwój kuli ognia, spirali ognia, deszczu meteorów, płonącej skóry, skóry z kamienia. W skillach rozwój Medytacji, Znajomości Magii, Magii Ognia i Magii Ziemi.

No i teraz, który z tych zestawów gwarantuje najlepszą efektywność postaci i największe jej wzmocnienie? A może w ogóle wszystkie są do kitu? (We współczynnikach wiadomo, dawanie w Umysłową regenerację.)
_____________________________________________________________________
"Thorwyn nie jest, do cholery, krasnoludem!"
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2015-05-10, 18:48   

A) Albo Podmuch albo Spirala, bo we dwa nieco się wykluczają: Spirala wymaga ściągnięcia mobków do środka w jak najbardziej zbitej kupie, a Podmuch je odpycha/rozrzuca. So nope.
B) Ostrza + Podmuch w zupełności wystarczają (Ostrza można skoncentrować przy odrobinie wprawy, więc Piorun jest absolutnie zbędny). Strategia jak najbardziej sprawdzona i skuteczna.
C) Nope, nope, nope. Kota dostaniesz zanim ubijesz cokolwiek większego. Mag zdecydowanie nie jest typem tanka - zresztą nie ma po co, skoro nie jest to MMO.
D) Tutaj z kolei przesada w drugą stronę: strasznie dużo CA, ponownie jak w 'A' w dużej mierze wykluczających się nawzajem (Podmuch i Meteory) lub zwyczajnie zbędnych.
E) Tutaj zdaje się ulubiona strategia Imperatora Shei'a, chociaż nie jestem pewna, czy on się nie ogranicza do Spirali. Co ma zresztą sens: Meteory są zbyt długie do rzucania w stosunku do skuteczności, a rzucanie Kulą w jednego przeciwnika można potraktować bardziej jak sport niż rzeczywistą walkę (jeśli walczysz z czymś dużym, to i tak ani ty ani przeciwnik nie stoicie w miejscu, tak więc dużo lepiej jest przegonić paskudę po rozrzuconych Spiralach niż męczyć się z celowaniem). Tak więc jak najbardziej, ale z samą Spiralą.

Podsumowując: ograniczone B (Ostrza Lodu + Podmuchu Wiatru) i E (Spirala, Płonąca Skóra, Skóra z Kamienia) są dobre. Teleportację można wziąć w obydwu przypadkach na poziomie 1 w celach czysto transportowych (przekraczanie rzek, schodzenie z urwisk), ale nie jest niezbędna - w sumie zamiast tego chyba lepiej wziąć coś w stylu Magicznej Tarczy żeby się łucznicy nie naprzykrzali. Podobnie, jak zawsze u maga, obowiązkowa jest Astralna Regeneracja.
Wybór między powyższymi zależy od stylu gry, jaki preferujesz:
B) unika zwarcia absolutnie, odpycha wrogów i wali z daleka, polega na błyskawicznej eksterminacji;
E) biega radośnie między przeciwnikami, ściągając ich wszystkich w kolejkę do wykończenia i rozrzuca Spirale, które tę kolejkę regularnie skracają, stąd wszelkie środki obrony własnej: Skóra Płonąca i Kamienna, są niezbędne.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
S1master 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 58
Wysłany: 2015-05-10, 19:54   

Dobra, dzięki (coś się spodziewałem, że c) to jest dziadostwo). Chyba wezmę E), bo lubię dobrze rozwiniętą magię ognia (duże obrażenia w końcu przy wielu spiralach) i ziemi (np. kamienna skóra bardzo przydatna, deszcz meteorów na grupy mobów do wykończenia przecudowny.
W każdym razie A) Mógłbym jeszcze zmodyfikować - tyle że, rzeczywiście, skille te 2 są trochę sobie wrogie.
_____________________________________________________________________
"Thorwyn nie jest, do cholery, krasnoludem!"
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13