logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Ofensywna techno-wojowniczka
Autor Wiadomość
Valghern 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 25
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 7
Wysłany: 2014-10-12, 21:04   Ofensywna techno-wojowniczka

Moją pierwszą postacią był Woj Cienia, ale popełniłem kilka błędów przy jego rozwoju i trochę mi się znudził, więc zacząłem grać Serafią. Chciałem jak najszybciej przejść pierwsze poziomy, zatem stworzyłem ofensywną postać. Do tej pory ukończyłem Tyr Lysię, sporą część Artamarku i obie lokacje z dodatku i zginęła mi tylko raz, w walce z abiszajem, więc chyba jest mocna :) .

Umiejętności:

Wiedza o taktyce - punktów tyle, ile wlezie
Druga broń - tyle, żeby mieć 150% szybkości ataku
Wiedza o prędkości
Wiedza o obrażeniach
Bitewny refleks
Wiedza o pancerzu
Kondycja
Skupienie Świętej Wojowniczki
Skupienie Oświeconej Technologii
Wiedza o Oświeconej Technologii

Nie podaję konkretnych liczb, ale najwięcej zainwestowałem w wiedzę o pancerzu i taktyce, drugą broń i Skupienie Wojowniczki/Technologii.

Atrybuty

Proste - wszystkie punkty w siłę.

Sztuki walki

Ja używałem przede wszystkim: combo Bojowe salto+Młot duszy (z modyfikacjami ma duży zasięg i może zadać obrażenia kilku przeciwnikom naraz); Olśniewająca gotowość - dobre zwłaszcza na początku; na grupy przeciwników Płomienna Nova; Boska ochrona na bossów i każdego, kto może zadać duże obrażenia i jeszcze czasem Gniew Archanioła. Jedyny buff to Postawa bojowa - pozostałe są moim zdaniem po prostu słabe.

Wyposażenie

Przydatny będzie pełny zestaw Niokasty i wszelkie przedmioty dające premie do obrażeń, szybkości biegu/ataku, umiejętności ofensywnych itp. Ja we wszystkie przedmioty wkuwałem sztukę kowalską Naostrzenie, dzięki czemu na 60 poziomie na srebrze mam około 3000 ataku i 2000 obrażeń.

Co można zmienić?

Zamiast umiejętności związanych z technologią, można rozwinąć niebiańską magię, ale bez wysokopoziomowej Boskiej ochrony z modyfikacjami pewnie będzie problem z bossami. Jak ktoś chce używać wierzchowca, to zamiast wiedzy o prędkości niech rozwinie jeździectwo.

Jak grać?

U mnie zazwyczaj walka wygląda tak: doskakuję do przeciwników saltem, gdy jest ich wiele używam Płomiennej Novy, gdy jeden lub kilku to Gniewu archanioła. Jak ktoś jeszcze żyje, to odpalam Olśniewającą gotowość i biję normalnym atakiem. Z bossami generalnie tak samo, tyle że jeszcze używam Boskiej ochrony.
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2014-10-13, 08:26   

Zdecydowanie zamiast Wiedzy o Obrażeniach wzięłabym Odporność - ofensywność ofensywnością, ale coś do ochrony też się przydaje (najlepiej pasywnej, żeby nie trzeba było o tym cały czas pamiętać). Poza tym kolejność też do zmiany - przede wszystkim umiejki wspomagające regen podstawowych CA powinny być na czubku listy.

Na dobrą sprawę doszedłeś do czegoś bardzo podobnego, jak tutaj:
http://forum.sacred.pl/viewtopic.php?p=89561
Stąd też mogę powiedzieć, że postać powinna być dobra (o ile nie skopałeś czegoś w rozdawaniu punktów, o którym nie napisałeś).
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Valghern 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 25
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 7
Wysłany: 2014-10-13, 13:09   

Kolejność umiejętności podałem byle jak, tak jak są napisane, to nawet się nie da (np. druga broń jako 2 umiejętność wymaga 5 pkt. np. wiedzy o taktyce, a 2 umiejętność ma się na 3. poziomie, raczej nikt nie będzie czekać z wybraniem nowego skilla do kolejnego poziomu), niech każdy bierze w takiej kolejności, jak chce. Najważniejsze są chyba wiedza o taktyce i pancerzu, druga broń, kondycja i skille sztuk walki.
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2014-10-13, 20:05   

Ano pewnie tak.
Niemniej jednak jeśli chcesz dać ludziom solidnie opisany build, to przynajmniej kolejność umiejek wato zachować - a co najmniej napisać uwagę "umiejki podane w kolejności losowej". Podstawowym powodem jest to, że może chcieć z niego skorzystać ktoś z grą nieobyty i będzie biedak siedział z pustymi slotami umiejętności aż mu się coś odblokuje (czyli zrobi dokładnie to "raczej nikt nie będzie").
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13