logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mage air grande.
Autor Wiadomość
Rashon 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Dołączył: 25 Lip 2012
Posty: 7
Skąd: Radom
Wysłany: 2012-07-26, 07:47   Mage air grande.

Cześć Sacred'owicze.

Zaczynam grę z Sacred + Podziemia postacią Battle Mage Air Grande.
Nie interesują mnie już istniejące strategie, chcę wykorzystać swoje doświadczenie w grze magami tutaj. Nazwa tematu wskazuje, że będę grał czarodziejem żywiołu powietrza.

Proszę o ocenę i doradzenie w sprawie buildu.

[b]Umiejętności[/b] [i](kolejności przypadkowe)[/i]:
1.Blokowanie ciosów.
2.Medytacja.
3.Magia powietrza.
4.Tężyzna fizyczna.
5.Znajomość magii.
6.Zwinność.
7.Magia ziemi.
8.Broń obuchowa/Handel.
[b]
Współczynnik:[/b]
Siła / Umysłowa regeneracja 1:4
Na 4 punkty Umysłowej regeneracji, przypada 1 punkt Siły.

[b]Sztuki walki:[/b]
Skóra z kamienia
Podmuch wiatru
Piorun
Przeniesienie - 1 runka.
Astralna regeneracja

[b]Ekwipunek (do tego będę dążył):[/b]
[i]Broń.[/i]
1.Laska Maga Wymiarów / Księga Magii Lary Aimee / Księga Mądrości
[i]Części ubioru.[/i]
2.Płaszcz Klingora / Zbroja Maga (1)
3.Pas Klingora.
4.Kaptur Klingora.
5.Naramienniki Klingora
6.Magiczne Rękawice.
7.Nagolenniki Dagowita.
[i]2x Wisiorki.[/i]
8.Wisior Blackstaffa
9.Wisior Bereniki.
[i]4x Pierścienie.[/i]
10.Chryzopraz Niksa.
11.Złoty Pierścień Siły.
12.Skuteczny Chryzopraz.
13.Pierścień (4)

[b]Bonusy:[/b]
Wszelkie amulety i pierścienie dodające: Siłę, Wysysanie Życia, Odporności na obrażenia.

Wszelka pomoc mile widziana.
 
 
3lolek 
Hive a good day!



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: WzC
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: WzC
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 22
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 107
Skąd: Tarnobrzeg
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2012-07-26, 15:24   

Tu się zgodzę z całym postem Kalii stary BM i Siła O.o współczynniki weź lepiej zamiast siły to full umysłową regenerację a bonusy do wkuwania weź regeneracje czarów prędzej.
_____________________________________________________________________

WzC 4eva! \m/
  My status
 
Keimiran 
Undying



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Brak
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 24
Dołączył: 20 Cze 2010
Posty: 51
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-09-08, 18:11   

Magia Ziemi dla samej skóry, która nie jest używana biernie, czy jak to się tam mówi to zły pomysł ;/ zamiast Magii Ziemi polecam Władanie Mieczem, wyssanie życia jest niezbędne, a i rozpołowienie tam znajdziesz co jest bardzo przydatne :)
_____________________________________________________________________
Stary nick na forum: D12
Nick na steamie: Inkybone
Nick w Docie2: Lacrymosa

 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13