logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Upadły generał
Autor Wiadomość
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-08-21, 10:08   Upadły generał

"Zostałem przywrócony światu, przywrócony do służby. Jednak wskrzeszając mnie nie do końca wyrwali moją duszę z Otchłani i teraz trwam zawieszony pomiędzy dwoma światami - żywych i umarłych. Początkowo przeszkadzało mi to, wciąż czułem obecność innych, którzy chcieli wrócić - cóż za ironia losu, że właśnie ja nie chciałem, a wróciłem. Później jednak przekonałem się, że moja podwójna natura pozwala mi przywołać niektórych z nich. Jednych tylko na chwilę, innych na dłużej. Teraz podążają za mną tak, jak w poprzednim życiu podążali za mną moi podkomendni. Znów na polu walki, otoczony towarzyszami. Wyruszamy na podbój i nic nas nie powstrzyma - nieumarła armia i jej martwy dowódca. Jeśli jednak chcesz przyłączyć się do naszego pochodu śmieci... No dobrze, dla ciebie zrobimy wyjątek, możesz dołączyć jako żywy. Pamiętaj jednak - w wojsku, niezależnie jakim, obowiązuje dyscyplina i zasady. Zanim wyruszymy trochę cię przeszkolę."

Druga odsłona SW w moim wykonaniu. Wiele osób wielokrotnie pytało się o aspekt Astralny, o wskrzeszanie itp. Trochę pokombinowałam i udało mi się nawet coś w tym stylu zrobić.
Podobnie jak Wampka w S1 SW na samo wskrzeszenie niestety nie jest zbyt silny, więc trochę go tu i tam popodpierałam pozostałymi aspektami i jest git.


Umiejętności:
(UWAGA! Punkty, które podaję poniżej nie są punktami rozdanymi 'na czysto', tylko tymi po dodaniu premii przedmiotów)

1. Skupienie Czempiona Zła - trzymamy wysoko, ale jeśli w danej chwili Koncentracja daje nam większe zmniejszenie regenu, to nie pakujemy punktów na siłę, tylko rozwijamy Koncentrację; Mistrzostwo - tak

2. Wiedza o pancerzu - trzymamy co najmniej na równi ze swoim poziomem; Mistrzostwo - tak

3. Wiedza o taktyce - trzymamy ok. 3/4 swojego poziomu albo wyżej; Mistrzostwo - tak

4. Koncentracja - trzymamy wysoko, mniej-więcej na równi ze Skupieniem Czempiona Zła, jeśli Skupienie daje większą redukcję regenu to pakujemy tam; Mistrzostwo - tak

5. Druga broń - do 1/2 poziomu wystarczy, punkty dodajemy głównie wtedy gdy potrzebujemy wyższego poziomu broni bez kary lub większej ilości punktów ataku; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

6. Skupienie Astralnego Władcy - nie trzeba rozwijać tak mocno jak Skupienia Czempiona Zła, może być 2/3 poziomu postaci, rozwijamy głównie wtedy, kiedy chcemy zmniejszyć karę regenu od Piekielnego hołdu lub podnieść jego poziom; Mistrzostwo - j.w.

7. Bitewny refleks - trzymamy wysoko, około poziomu postaci, a jak się da to i wyżej; Mistrzostwo - j.w.

8. Wiedza o prędkości - trzymamy wysoko, tak jak Bitewny Refleks czy Skupienie Czempiona Zła; Mistrzostwo - niekonieczne

9. Odporność - również nie musimy rozwijać zbyt wysoko, ok. 3/4 poziomu wystarcza; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

10. Kondycja - rozwijamy do 75 punktów, w samodzielnie wybranym tempie, potem nie; Mistrzostwo - tak (tylko po to bierzemy tę umiejętność :P )


Atrybuty:

główne: Siła, Zręczność - rozwijamy systematycznie by podnieść Atak i Obronę oraz zadawane obrażenia

poboczne: Wytrzmałość, Witalność - nie trzeba bardzo ich rozwijać, chyba że czujecie nieodpartą wewnętrzną potrzebę wrzucenia tu paru punktów - premie z przedmiotów w zupełności wystarczą


CA:
(UWAGA! Czas regeneracji liczony jest z włączonymi buffami i bez wierzchowca)

Szaleńca rzeź
nasza główna broń, początkowo można sobie pozwolić nawet na 5s regenu, ale dobrze by było na ok. 35lvl mieć nie więcej jak 3,5s, a powyżej 65lvl nie wychodzić ponad 2,5s
Modyfikacje:
1.Podwójny atak - jak oberwie podwójnie, to zawsze szybciej padnie [7]
2.Chęć - a jak jeszcze krytyka załapie to będzie miodzio [8]
3.Wampiryzm - czasami dobrze jest odnowić sobie zapasik HP [9]

Wzmacniający proporzec
z myślą o walce z bossami lub dużymi grupami w towarzystwie naszych szkielecików - naprawdę przedłuża to ich istnienie; trzymamy tak wysoko, jak pozwala nam na to Skupienie Czempiona Zła
Modyfikacje:
1.Chorąży - niektórzy bossowie mają brzydki zwyczaj zbyt aktywnego przemieszczania się, podobnie szkielety [4]
2.Leczenie - co nam po doświadczeniu jeśli nie przeżyjemy? [5]
3.Strach - w tym wypadku lepszym wyjściem jest obniżenie sprawności bojowej przeciwników niż zwiększanie szybkości własnych ataków bez zwiększenia ich skuteczności [6]

Ożywiający rozkaz
ogólnie użyteczne, szczególnie przy większych bitwach i walce z bossami - punktów ataku nigdy za dużo; ładujemy ile wlezie, najlepiej tak, żeby trzymać się w granicach bez kary
Modyfikacje:
1.Wytrwałość - im dłużej tym lepiej, premia do ataku jest i tak olbrzymia, więc nie ma potrzeby podnosić jej jeszcze bardziej [1]
2.Impuls - nie robimy za sprintera (bo i po co, i tak nic nam nie ucieknie) [2]
3.Przywódca - w końcu to ktoś w tej śmierdzącej armii dowodzi [3]

Przyzwane dusze
całkiem fajna zabawa - po jakimś czasie biega za nami takie stadko ożywieńców, a im ich więcej tym szybciej pozyskują nowych; regen trzymamy tuż poniżej 1/2 czasu życia umarlaków żeby mieć w miarę stały oddział
Modyfikacje:
1.Uzbrojenie - zaisęg nam niepotrzebny, bo i tak stoimy zazwyczaj w cemtrum jatki [4]
2.Ożywienie - dłużej pożyją = więcej utłuką [5]
3.Furor - nie bierzemy zarażania, bo przez to można tylko expa tracićm a jak już przeciwnik będzie martwy, to sami sobie go wskrzesimy [6]


Buffy:

Refleksyjna emanacja
dobrze jest gdy możemy uniknąć zadanych obrażeń, a jeszcze lepiej gdy te obrażenia wrócą do "nadawcy"; trzymamy tak wysoko, jak pozwala nam na to Skupienie Czempiona Zła i buff nie rozciąga nam zbytnio regenu "zwykłych" CA
Modyfikacje:
1.Odbicie - do zabawy z łucznikami [1]
2.Antymagia - do zabawy z magikami [2]
3.Bożek - do ochrony oddziału [3]

Piekielny hołd
podstawa naszego oddziału; trzymamy tak wysoko, jak pozwala nam na to Skupienie Astralnego Władcy i nie rozciąga nam zbytnio regenu "zwykłych" CA
Modyfikacje:
1.Oddział - szkielet x3 [1]
2.Dowódca - szkielet x4 [2]
3.Elitarny ekwipunek - im bardziej pancerne będą tym dłużej pożyją [3]

Posępna żywotność
jako trzeci buff gdy będziemy mieli Mistrzostwo Koncentracji; rozwijamy tak, żeby nie rozciągnęło nam zbytnio regenu zwykłych CA i w miarę możliwości trzymało się zakresu bez kar
Modyfikacje:
1.Umocnienie - więcej punktów życia trudniej z nas wytłuc [4]
2.Dyscyplina - chyba nie muszę tłumaczyć, po co [5]
3.Refleks - lepiej unikać ataków, niż przyjmować na siebie nawet jeśli są osłabione [6]

(UWAGA! Liczby w nawiasach [.] przy modyfikatorach oznaczają kolejność, w jakiej najlepiej jest w ramach danego aspektu rozdawać punkciki)


Uzbrojenie i modyfikatory:

- z setów użyteczne są kawałki Dendarana (szczególnie pas - Rezerwa), Armantina (rękawice, buty), Wieczna Cisza (hełm, naramienniki), napierśnik z Piekielnego Cierpienia i nagolenniki Kata, reszta jak się znajdzie
- jako bronie mogą być zarówno miecze jak i trzonkowe, staramy się uzyskać jak najwyższy dmg; dobrymi unikatami są: Rozcinacz Kandara, Zabójca Graczy Lorda Wayne'a, Prawo Ysandrify, Berło Ker, Ostrze Ankryda, Szaleńczy Gniew itd.
- każdą broń zakuwamy innymi obrażeniami specjalnymi (lód+ogień)
- przydatne mody (oprócz podnoszenia umiejętności) to szansa na unik, zmniejszenie szansy na unik przeciwnika, odepchnięcie
- olewamy mody typu "Szansa przeciwnika na:X" czy "Obrażenia rozłożone w czasie:X"; bez tego da się przeżyć, a jest wiele innych, ciekawszych rzeczy, które możemy wkuć w broń/zbroję
- dobrze by było, aby jedna z broni miała bonus wyssania życia (jeśli mamy Naramienniki z Wiecznej Ciszy możemy sobie zafundować dwie inne bronie, bo LL już mamy)


Wierzchowiec specjalny:

żółtawy, z usprawnieniem regeneracji Czempiona Zła


Opis postaci i taktyka:

Nieco bardziej skomplikowany SW od Berserkera, niemniej ciekawy i przyjemny w prowadzeniu. Podstawą ofc jest wskrzeszanie czego się da, a przy okazji utrzymywanie istniejącego oddziału przy życiu - jak ktoś kiedyś chciał być dowódcą oddziału wojskowego to ma okazję przekonać się, że to kawał roboty. Dobre ekspowiska to w zasadzie każdy teren, po którym nie latają zbyt gęsto istoty energetyczne - zabitych nie da się wskrzesić, bo znikają.
Taktyka może wyglądać na pokręconą, ale w rzeczywistości łatwo się wpada w rytm. No więc wszędzie łazimy z włączonymi wszystkimi dostepnymi buffami - czyli zawsze w towarzystwie. Początkowo pomagamy szkieletom ubijać potwory Szaleńczą rzezią, zaś po chwili przerzucamy się na Przyzwane dusze i pozyskujemy co się da z tego, co utłukli nasi milusińscy. Potem możemy chwilę znowu sami pomachać bronią i znowu wskrzeszać i tak w kółko. W przypadku większego starcia - nasz oddział kontra inna grupa zorganizowana - stawiamy gdzieś w środku swoją flagę i puszczamy naszych przodem. W zależności od nastroju możemy im pomóc albo tylko przyglądać się, kto wygra (oczywiście nie zapominając o wskrzeszaniu poległych :] ). Przy walce z bossem włączamy zarówno Ożywiający rozkaz i Wzmacniający proporzec i również puszczamy młodych przodem - tym razem jednak idziemy tuż za nimi. Skutek jest zazwyczaj taki, że boss najpierw wtłucze szkieletom, dopiero później dobierze się nam do skóry - Zazwyczaj wtedy jest już za późno dla niego :twisted: Coś w stylu zrobienia sobie ze szkieletów "żywej" tarczy.

Materiały dodatkowe:
-jak znajdę jakiś hosting, to wrzucę filmiki z powrotem-
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2016-02-20, 15:30, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
marcin-dj 
MarceL WooD



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Extreme Force
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Extreme Force
Platforma S2: PC
Wiek: 25
Dołączył: 30 Maj 2008
Posty: 43
Skąd: Gułtowy
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2009-08-21, 20:29   

10/10 Musze wypróbować go :D
_____________________________________________________________________
[img]http://miniprofile.x...cindj.png[/img]
[img]http://img411.images...edfan.jpg[/img]
 
  My status
 
Cerberus 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Brak
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Brak
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 382
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2009-08-21, 20:43   

Moim zdaniem 10/10, (chociaż na początku chciałem dać 9) :D W S2 gram przeważnie Wojownikiem tak jak kolega wyżej napisał ja również to wypróbuje. Bo warto potem najwyżej powiem jak wyszło :wink: To tyle.
_____________________________________________________________________
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-09-01, 19:41   

Dość istatna zmiana w strategii - nieumarłych da się wskrzeszać :!:
Tylko istoty energetyczne są odporne na wskrzeszenia, ale jest ich na szczęście na tyle niedużo, że nie przeszkadzają nam łazić w zasadzie gdziekolwiek chcemy ^^
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Ezrile 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: White Warriors
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: White Warriors
Platforma S2: PC
Wiek: 46
Dołączyła: 15 Lip 2009
Posty: 58
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-09-01, 22:03   

Rany, Kobieto.....jesteś wielka!
_____________________________________________________________________
"Nasza młodość jest czymś w rodzaju osobistego Olimpu, gdzie żyją jedyni bogowie, jakich stworzyliśmy. Tam wiara i wyobraźnia są najpotężniejsze, tam byliśmy niewinni, zanim staliśmy się naiwni a wreszcie cyniczni. I obojętnie, czy pamiętamy wszystkie szczegóły czy tylko fragmenty, młodość jest niewyczerpana" Jonathan Carroll



[img]http://miniprofile.x...zrile.png[/img]
 
 
Alcalata 
Death and Glory



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Freedom
Wersja gry S2: Nie mam gry
Klan S2: Freedom
Wiek: 25
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 173
Skąd: Ancaria
Wysłany: 2011-01-16, 15:40   

Build ciekawy, zawsze chciałem prowadzić własną armię w Sacred, ale w s1 to było niemożliwe, bo wampir miał kiepskie wskrzeszanie.
Jedno pytanko:
oprócz buffów, które zapewniamy naszym nieumarłym towarzyszom broni, czy stają się oni lepsi, gdy ich wskrzesimy, jak mamy bardziej rozwinięte to CA? Bo w s1 można było wskrzesić rzeszę trupów, a i tak były słabe, bo najczęściej nie trafiały swoich żyjących jeszcze braci.
_____________________________________________________________________
Nigdy nie zapomnij, skąd pochodzisz, bo zapomnisz, gdzie już byłeś.
[img]http://miniprofile.x...sznka.png[/img]
[img]http://img266.imageshack.us/img266/9518/sznka.png[/img]
[img]http://www.ubar.pl/img_1171_normal.gif[/img]
[img]http://www.ubar.pl/img_14651_normal.gif[/img]
Najlepsza Leśna Elfka w Tabeli
Triumph or Agony - Top 5 HC ladder

Szukam hostera na S:UW - kontakt w profilu
 
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2011-01-17, 07:37   

[quote="Alcalata"]czy stają się oni lepsi, gdy ich wskrzesimy, jak mamy bardziej rozwinięte to CA?[/quote]
W sensie obrażeń? Nie bardzo - za to zwiększa się czas życia i iloś wskrzeszanych jednorazowo.
No i zwiększają się bonusy z modyfikacji.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Alcalata 
Death and Glory



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Freedom
Wersja gry S2: Nie mam gry
Klan S2: Freedom
Wiek: 25
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 173
Skąd: Ancaria
Wysłany: 2011-01-17, 20:10   

Hmm... wygląda na to, że będą służyć raczej jako mięso armatnie, żebym mógł klepać bez problemu. Tak czy siak build warty wypróbowania od 10 lvl się zaczyna się nawet opłacać chodzić z tymi trupiakami :P
_____________________________________________________________________
Nigdy nie zapomnij, skąd pochodzisz, bo zapomnisz, gdzie już byłeś.
[img]http://miniprofile.x...sznka.png[/img]
[img]http://img266.imageshack.us/img266/9518/sznka.png[/img]
[img]http://www.ubar.pl/img_1171_normal.gif[/img]
[img]http://www.ubar.pl/img_14651_normal.gif[/img]
Najlepsza Leśna Elfka w Tabeli
Triumph or Agony - Top 5 HC ladder

Szukam hostera na S:UW - kontakt w profilu
 
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2011-01-18, 13:31   

[quote="Alcalata"]wygląda na to, że będą służyć raczej jako mięso armatnie, żebym mógł klepać bez problemu.[/quote]
Wskrzeszeńce? Owszem - właśnie po to są stworzone. Na ilość. Siłę wyrabiają liczbą, a do 'prawdziwego' bicia są szkielety z buffa no i nasze własne łapki.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Skyification 
Newbie ;]



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.0.2
Wiek: 21
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 3
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2011-07-24, 12:57   

Jestem tutaj nowy i mam pytanie: czy mógłby mi ktoś podać KOLEJNOŚĆ maksowania bufów,umiejętności oraz sztuk walki?? :]
 
  My status
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2011-07-24, 17:06   

Umiejętności: 4, 2, 1, 3, 10, 9, 6, 7, 5
CA - polecam czytanie ze zrozumieniem.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2011-07-24, 17:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Skyification 
Newbie ;]



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.0.2
Wiek: 21
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 3
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2011-07-25, 08:35   

Jeszcze o jedno chciałem zapytać: jak to jest z tymi buffami?? Grałem driadą(23lv.) i wciąż miałem dostępny 1 buff. Czy aby zwiększyć ilość buffów,które mogę używać naraz
muszę zwiększyć lvl czy maksować jakąś umiejętność? :?:
 
  My status
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2011-07-25, 09:46   

Gdy weźmiesz Koncentrację, dostajesz automatycznie miejsce na drugi buff, gdy osiągniesz Mistrzostwo - dostajesz trzecie.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Skyification 
Newbie ;]



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.0.2
Wiek: 21
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 3
Skąd: Pasłęk
Wysłany: 2011-07-25, 18:11   

Dzięki :)
 
  My status
 
karci0 


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Dołączył: 29 Lis 2011
Posty: 15
Skąd: Białystok
Wysłany: 2012-02-24, 02:56   

a co powiesz aby zamiast emanacji zrobić całun cienia na buff (mody - Skradanie -Blaknięcie - Złowieszczy pakt) niestety nie mam jak sprawdzic jak to dziala na wysokim lvl, (ale slyszalem ze po prostu mobki nas nie widza) ma ktoś może trainera ? bardzo by się przydał bo mam parę pomysłów a zanim wbije odpowiedni lvl to minie trochę czasu. Podajesz 4 CA, piatego nie uwzgledniasz czy to miejsce na kombo? przy 65lvl wszystkie (5) CA będą na maksa zmodyfikowane, więc może furie do tego lub (skoro sie bawimy w nekromancera) szkieletowe umocnienie
Ostatnio zmieniony przez karci0 2012-02-24, 03:15, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,33 sekundy. Zapytań do SQL: 13