To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Sacred
Polskie forum gier z serii Sacred

Krasnolud - Kraś Defensywny

Mamut - 2007-08-31, 23:16
Temat postu: Kraś Defensywny
Jak nazwa mówi kraś ten jest postacią defensywną i bardzo bojową (chodzi tu o to, że nie znajduje ani dużo setów ani dużo run).

Umiejętności
1.Władanie bronią-50 pkt (zwiększa dmg od miotacza)
2.Tężyzna Fizyczna-100 pkt (zwiększa życie)
3.Wiedza Krasnoludów-75 pkt (zmniejsza czas regeneracji miotacza)
4.Technika Bojowa-50 (zmniejsza czas regeneracji miotacza i szybkość jego ataku)
5.Zbroja-150 pkt (zwiększa skuteczność zbroi)
6.Znajomość Toporów-10 (umiejętność potrzebna aby używać reginy)
7.Blokowanie ciosów-max (zwiększa obronę)
8.Zwinność-max (zwiększa obrone i atak)

Współczynniki

Wszystko w siłę (zwiększa dmg i daje życie)

Sety

Najważniejsze
Regina (to nasza główna broń, miota fireballe)
Posążki (bardzo ważny set, musimy go skompletować jak najszybciej)

Mniej ważne
Buty(zwiększa exp) i hełm(bonus do okrzyku) Walberana
Rękawice(LL) i tarcza(bonus do blokowania) Erossa
Działo (bonus do wszystkich umięjętności i miotacza), zbroja (bonus do wiedzy krasnoludów) i naramienniki (bonus do wszystkich umiejętności) Kabelrinta
Pas (regen i bonus do wszystkich umiejętności) ridega stumela


Sztuki walki

Okrzyk Bojowy-tak aby czas trwania był większy od regenu
Miotacz Ognia-tak aby się regenerował 2 sek

Jak walczymy

Biegamy między przeciwnikami tak, aby włazili oni na posążki, regina załatwi resztę,

Najważniejsze Bonusy

Do wszystkich umiejętności-najważniejszy bonus jeśli mam jakiś ring lub amulet z tym bonusem natychmiast go wkuwamy
XX% do doświadczenia-dość ważny bonus, sprawia, że zdobywamy więcej expa
XX% do obrony-ponieważ to kraś na defensywe to jest to ważny bonus, wkuwamy go u kowala

Co wkuwamy

Wkuwamy srebrne ringi wędrowców (bonus do wszystkich umiejętności i expa) lub obronę u kowala

Expowiska

Głównie lagi w BC, można również lagować GC ale jednak najlepszym expowiskiem dla naszego krasia jest zalagowane BC


Wskazówki

-zawsze miejcie na sobie okrzyk wojenny-to podstawa
-Miotacza używamy tylko jeśli w BC zostajemy otoczeni do tego stopnia, że nie możemy się ruszyć (gdy wrogowie się przerzedzą, używamy reginy i posążków)
-przenigdy NIE używamy żądzy

dav3d - 2007-09-01, 07:53

Mamut napisał/a:
przenigdy NIE używamy żądzy
Mamut, a może by jednak można uzywać żądzy?? W taki sposób że najpierw rzucałoby się żądze a potem okrzyk bojowy?
Fire Master - 2007-09-01, 08:11

Posążków szybko się nie zgromadzi... Stawiam 4, później łażenie z posążkami staje się monotonne. Nie widzę też sensu maxowania Zwinności i Blokowania.
Thecmelion - 2007-09-01, 08:35

Fire ma rację, zbieranie posążków nie jest takie łatwe niż mogłoby się wydawać. :| Tak w ogóle sam w sobie build nie jest zły... dobra trzymaj i czwórkę ode mnie... :spoko:

PS. Jestem ciekaw, kto zagłosował juz na 6?! :>

Mamut - 2007-09-01, 09:11

dav3d napisał/a:
żądze a potem okrzyk bojowy?
Żadnej żądzy, osłabia ona obronę a ten kraś musi mieć jej dużo.
pp3088 - 2007-09-01, 09:19

2, bo zero inowacyjności. Anyway, kolejny kraś z Regina. Mamut jak rzucisz najpierw żądzę potem okrzyk to zmienjsza mało.
Mamut - 2007-09-01, 09:31

pp3088 napisał/a:
zero inowacyjności
Build nie ma być innowacyjny tylko skuteczny w walce, a ten taki jest.Innowacyjne buildy są zwykle mało skuteczne w walce (wiem to bo wiele takich buildów widziałem).
pp3088 napisał/a:
jak rzucisz najpierw żądzę potem okrzyk to zmienjsza mało.
Pisałem na początku buildu, że ten kraś jest postacią do walki a nie na zbieractwo).
pp3088 - 2007-09-01, 12:19

Mamut napisał/a:
pp3088 napisał/a:
zero inowacyjności
Build nie ma być innowacyjny tylko skuteczny w walce, a ten taki jest.Innowacyjne buildy są zwykle mało skuteczne w walce (wiem to bo wiele takich buildów widziałem).
pp3088 napisał/a:
jak rzucisz najpierw żądzę potem okrzyk to zmienjsza mało.
Pisałem na początku buildu, że ten kraś jest postacią do walki a nie na zbieractwo).


1. Gra z Regina to zero przyjemności, niemalże jak kod na nieśmiertelność. Syf. Inowacyjne buildy sprawiają dużo przyjemności w grze. Sczerze wole grać z jakimś poziomem niż biegać z Reginą.

Mamut - 2007-09-01, 14:55

Kto głosował na 3?
Fire Master - 2007-09-01, 15:03

Tak w ogóle to doczytałem się kilku błędów w buildzie.
Mamut napisał/a:
3.Wiedza Krasnoludów-75 pkt (zwiększa regen miotacza)

Mamut napisał/a:
4.Technika Bojowa-50 (zwiększa regen miotacza i szybkość jego ataku)

Mamut, jak masz czas popraw to.

Mamut - 2007-09-01, 15:39

Fire Master napisał/a:
Tak w ogóle to doczytałem się kilku błędów w buildzie.
Mamut napisał/a:
3.Wiedza Krasnoludów-75 pkt (zwiększa regen miotacza)

Mamut napisał/a:
4.Technika Bojowa-50 (zwiększa regen miotacza i szybkość jego ataku)

Mamut, jak masz czas popraw to.
Nie kapuje o co ci chodzi, im masz większy bonus do regeneracji tym szybciej ci się miotacz regeneruje.
Anonymous - 2007-09-01, 15:44

Czyli zmniejsza regen. ;]
Max91 - 2007-09-01, 18:19

Dam 3. Dlaczego?
1) Jaki sens maxować i blokowanie i zwinność z której % atak i tak sie nie przyda? Brak. Dlatego parry. tak, agility - 50pkt. Za to w tężyzne więcej lub we władanie bronią.
2) Współczynnik siła, z tego co wiem siła zwiększa dmg tylko fizyczny... Fireballe walą ogniem. Proponuje fizyczną, albo zręczność(dmg + % obrona)
3) Co to w ogóle za build opierający się na posążkach? Równie dobrze można taki rozpisać na wszystkie chary oprócz elfki i maga. Zakładam, że używasz też miotacza(częściej niż sytuacje podbramkowe na lagu), więc nie odjąłem od oceny więcej :wink:
4) A teraz sprawa PRIORYTETOWA... Masz takim krasiem extremalnie dobra obronę. I dobrze! Tak trzymać. Nasuwa sie jednak pytanie... Co jeżeli obrona takiego krasia zostanie sforsowana... Ded. Powineneś zdecydowanie więcej zainteresować się wkuwaniem amuletów. (ps. skąd zwykły* gracz ma wziąść wg Ciebie unikatowe ringi bez żądzy)

*nie kopiujący

Mamut - 2007-09-01, 18:25

Max91 napisał/a:
że używasz też miotacza
Pisałem, że jak mnie golemy zaklinują ze wszystkich stron to przerzedzam ich miotaczem.
Max91 napisał/a:
Powineneś zdecydowanie więcej zainteresować się wkuwaniem amuletów
Ja, jak na razie nie wkułem żadnego ringa czy amu a jedynie obronę i deda nie zaliczyłem a laguje na potęgę w bc, i ciosów wiele zebrałem.
Max91 napisał/a:
1) Jaki sens maxować i blokowanie i zwinność
Bo zwinność też daję do obrony.
Max91 - 2007-09-01, 18:43

Bardzo inteligentne odpowiedzi. Pisałeś, że jak Cie "zaklinują', a ja napisałem to samo, lecz użyłem frazeologizmu "sytuacja podbramkowa"... A który lvl masz tym krasnoludem? Bo wierz mi, na niobie długo nie pociągniesz bez odporności przynajmniej 30k. A co do zwinnośći, Wybrałeś sobie do noszenia zarówno narmienniki jak i działo Kalberinta. Oba te itemy dają ok. +20 do skilli. Razem 50+40+bonus z innych itemów(dajmy 30) da ok. 120. Powyżej takiego lvl w przypadku zwinności nic Ci to nie da kolejne kładzenie pkt.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group