To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Sacred
Polskie forum gier z serii Sacred

Bugi - Klonowanie i przenoszenie się trupków?!

Aritis - 2010-12-18, 14:36
Temat postu: Klonowanie i przenoszenie się trupków?!
Witam serdecznie.

Gram WE lubię atakować łukiem (Jednak tylko łuki mi przypadają do gustu :oops: ).
Gdy zombie i szkielety mają około 2/4 / 1/3 HP,
a są w oddali to potrafią się sklonować i w tedy potworki są dwa :shock:
To znaczy cel pierwotny jest w tym samym miejscu lub zmniejsza dystans, ale nie zmienia to faktu, że jest w odległości i potrzebuje jednak czasu na dojście, a "klon" potrafi z niewiadomych przyczyn pojawić się tuż obok postaci, jednak posiada te samą liczbę HP co cel pierwotny i doświadczenie leci podwójnie (znaczy za cel P i cel K).
Jest to dziwne, gdyż nie spotkałem się z tym szybciej.

Można uznać, że jednak podchodzą inne potwory, a wydaje mi się, że się klonują.
Otóż wydawało mi się tak samo, że inne podeszły. Zacząłem robić testy, takie iż szukałem potwory samotne np. zombie nie chodzi w grupie i atakowałem 4x przeszywającą strzałą, gdy miał około 2/4 / 1/3 HP to pojawiał się obok mnie, ale co dziwne przeszywające nie znikały, które wystrzeliłem, a dalej atakowały cel pierwotny, natomiast obok stał klon (tyle samo HP, ale HP nie spadało mu, gdy celowi pierwotnemu spadało hp).

To jest bug, czy jednak te potwory w bardzo dziwny sposób zaginają czasoprzestrzeń i potrafią pojawiać się duplikaty?

Thecmelion - 2010-12-18, 15:28

Zobacz, czy na jakimś itemku (broni czy zbroi) nie masz bonusu o nazwie Rozdwojenie. Jeśli znajdziesz to masz odpowiedź na swoje pytanie. :P
Aritis - 2010-12-18, 16:13

Szukałem takiego bonusu,
lecz niestety nic takiego nie mam :|

Jedyny podobny w nazwie bonus to Rozpołowienie,
ale wątpię, żeby przez to trupki dzieliły się na dwa.

Dodatkowe pytanko, czy jak np. teraz zrobię serwer do Sacred to set świąteczny będzie można znaleźć czy niestety nie?

Thecmelion - 2010-12-18, 16:18

A to ja się pomyliłem, właściwie o to mi chodziło... jeśli masz ten bonus, to już wiadomo czemu potwory się klonują z połową życia. I nie dotyczy to tylko Nieumarłych, tylko wszystkich potworów i przeciwników w grze, pomijając bossów tupy smoki czy inne takie duże swołocze. :P Rozpołowienie na Stronie Głównej:
[quote]Rozpołowienie: (+%)
Split: (+%)
Umożliwia rozpołowienie wroga przy trafieniu; z jednego wroga tworzą się dwaj o ilości punktów życia równej połowie życia wroga tuż przed rozpołowieniem. Za każdego z nich dostaje się tyle samo doświadczenia, co za "normalnego".[/quote]

Co do drugiego pytania, to na 80% nie.

Aritis - 2010-12-18, 19:29

Czyli jedna z Ciekawostek na stronie głównej, jest już nieaktualna.
No cóż. Jednak czy ten set coś dawał, czy tylko od tak sobie był?

Co do rozpołowienia hmm. zainwestuje więcej punktów w ten bonus, a co za tym idzie szybszy i większy exp :wink:

No dobra. Dzięki TheC za informacje. Można zamknąć.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group