To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Sacred
Polskie forum gier z serii Sacred

Mag bitewny - Proszę o pomoc i ocenę

OpiumOfThePeople - 2009-12-22, 22:09
Temat postu: Proszę o pomoc i ocenę
Jak w temacie, proszę o ocenę i pomoc.

Czy dobrym pomysłem jest Mag - ogień/woda
+ kula ognia
+ lodowy krąg, ostrza
+ astralna regeneracja?

Chodzi o to, że wcześniej grałem kula i lodówka tylko, że ubicie większej ilości mobków zajmowało parę sekund za dużo. Do tego dochodzi tu jeszcze wypadanie run, czy po prostu jest to opłacalne rozwijanie kuli i ostrzy?

Jestem bardzo ciekaw który dmg jest silniejszy kuli czy ostrzy.
Choć może ogółem prosiłbym o jakieś porównanie tych dwóch czarów ze względu na dmg, obszar rażenia, zasięg, przydatność na mobki, smoki, czempiony, pvp i wszystkiego czym możecie się podzielić i wydaje się przydatne.

ps. mam nadzieje, że nie było już takiego tematu, ja nie znalazłem jednak jeśli był to z góry przepraszam.

marrog - 2009-12-22, 22:24

[quote="OpiumOfThePeople"]Czy dobrym pomysłem jest Mag - ogień/woda[/quote]
Nawet bardzo. To są jego 2 najlepsze magie ;)

[quote="OpiumOfThePeople"]Jestem bardzo ciekaw który dmg jest silniejszy kuli czy ostrzy.[/quote]
Kula ognia liczbowo (dmg) silniejsza, nie musisz aż tak mocno rozwijać. Wystarczy, żeby ubić jakiegoś pojedynczego słabiaka. Żeby ubić bossa, np. smoka, musisz cały czas bawić się w ciągłe klikanie, by ubić go samymi kulami. Na PvP łatwiej jest uniknąć ciosu tym czarem. Zasięg zależy od poziomu czaru i liczbie punktów w umiejętności 'magia ognia' (tu mogę się mylić, więc poprawcie).
Ostrza z kolei mają słabsze damage, ale liczą się na obszar i jak będziesz miał co najmniej koło 15 to nieźle może dać kopa każdemu wrogowi :) Ma słabszy zasięg i jest słaby na początkowych poziomach, ale ogólnie ten czar jest dla niego najlepszy, jeśli chodzi o magię wody. Mag z tym czarem jest jedną z najlepszych postaci na Gracz kontra Gracz, a to dlatego, że dosyć trudno uniknąć obrażeń zadanych lodowymi ostrzami ;)

Astralka konieczna - rozwijać jak najwięcej, ale oczywiście bez przesady ;) Natomiast lodowy krąg jest przydatny do spowalniania wrogów (czyli 1 runka starczy żeby regenu nie zawyżać), a z ognia to zdecydowanie spirala - jest po prostu silniejsza od lodowego kręgu. Oczywiście rozwijać jak się da, ale należy pamiętać, żeby regeneracja nie była za wysoka ;)
Jeśli chodzi o wypadanie runów to powiem krótko: im więcej run zjesz, tym mniej ich wypada ;)

OpiumOfThePeople - 2009-12-22, 22:40

Rozumiem, można sobie więc darować kule - niby na słabiaki to lepsze tez ostrza, a tak to męczył bym tylko wode. Co do spirali nie jestem do niej przekonany, mając potężny dmg kuli lub ostrzy nie potrzebuje niczego innego, co do kręgu tak myślałem by rozwinąć ja na dużo niższym poziomie niż podstawowy ofensywny czar.

Dochodzi tu jeszcze jedna rzecz, rozwijając tylko kule na pewno bedzię miała ogromny dmg a rozwijając obydwa, nie koniecznie. Ah i czy później, powyżej 100 lvl nie będę miał problemu z tym, że dmg ostrzy jest dużo słabszy od kuli? Jak to wygląda później?

Początek jest nie ważny, mam na myśli grę na dużo wyższych poziomach.

golonqa - 2009-12-23, 09:25

Radze wybrać jedna szkołę i zrobić postać silna w jednej dziedzinie a nie rozdrabniać sie. Spirala odpada bo skutkuje tylko w otwartych przestrzeniach po wejściu do jaskini zwyczajnie nie ma miejsca gdize jej postawić, to samo krag moim zdaniem obydwa czary sa nieskuteczne. Ostrza sa dobrym i silnym czarem i wątpię abyś miała jakiekolwiek problemy z tak poprowadzonym magiem. Możesz zastanowić sie jeszcze nad podmuchem, działa on podobnie jak ostrza ale do tego odpycha i oszałamia wrogów, szkoda tylko ze na wyższym lvl gra staje sie strasznie nudna :/
OpiumOfThePeople - 2009-12-26, 18:00

Wybrałem tak jak mówiłem, w pare godzin dobiłem 50 lvl. Moje wnioski:
Runy sypią się jak głupie, bardzo fajnie się gra przez to.
Ostrza świetnie sprawują się na bliskie odległości na wielu wrogów + wszelkiego rodzaju czempiony itp,
Natomiast Kula jest szybka i ma duży dmg i ogromny zasięg, smoka sobie wyniszczam z daleka tak, że nie wie nawet kto go zabija do tego na większość mobków spokojnie jedna kulka starczy.
Wybrałem dwie szkoły choć bardziej ładuje w szkołe wody punkty. Ah obydwie umeijętnośći rozwijam niej więcej po równo, czasem zdarzy się przewaga ostrzy do 3 lvli, spowodowane jest to tym by mieć jaknajkrótszy czas regeneracji kuli max do 1,3s a ostrza wychodzą koło 1,8 s co w sumie nie ma znaczenia bo po jednym czarze i tak nei ma co poprawiać. Dodałem jeszcze astralną na około 15 poziomie, krąg lodowy na około 11- sluzy tylko do trzymania wrogów w kupie i ładowania mi życia (wampirze umiejętności w broniach, wychodzi około 15% zycia za trafienie)

Do 20 lvl grało się dość trudno. Teraz to praktycznie nie zatrzymuje się nawet koniem. :)

Świetny build.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group