To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Sacred
Polskie forum gier z serii Sacred

Driada - Zwinna łowczyni

Kalia - 2010-12-06, 11:51

Np. :)
Ten build będzie pewnie trochę zmieniony jeszcze, ale w tej formie też jak najbardziej do gry się nadaje.

[ Dodano: 2011-06-15, 19:55 ]
Niniejszym w końcu build poprawiony i dopasowany do nowych warunków gry :)

wladyslaw - 2012-06-06, 08:54

odkopuję temat bo waham się co do ostatniej 10tej umiejętności pomiędzy właśnie skupienia kobalistycznego( co by móc poużywać troche CA z tego aspektu) wiedzy o obrażeniach(ponoć fajnie to się sprawdza na wyższych levelach z plujkami) a wiedzy o magii natury( co by szybciej i sprawniej rozwinąć wspomagające CA z tego aspektu) co polecacie? Resztę - 9 umiejętnośći mam takie same jak w przedstawionym bulidzie
Kalia - 2012-06-06, 20:27

Jeśli z Magii używasz tylko buffa i Umysłu, to Wiedza o Magii nie będzie ci potrzebna, bo nie dostaniesz z niej żadnych bonusów do CA, a punkty do tych dwóch spokojnie wyrobisz z samego skupienia.
Wiedza o obrażeniach być może dobrze sprawdza się z plujką i na wysokich lvl'ach - ja sprawdzałam od niskich i z łukiem i Czarna klątwa zdecydowanie zmiękcza pancerze bossów, a przyzywany duszek robi za b. dobry wabik.
Stąd też jednak jestem za Skupieniem.

wladyslaw - 2012-06-07, 09:07

Właśnie w tym sęk ze używam wszystkiego za wyjątkiem włóczni, wiedze o obrażeniach odrzucam całkiem teraz zastanawiam sie pomiędzy wood,o a wiedzą o magii natury bo z samego skupienia to ciężko będzie mi ulepszyć ten aspekt. Oprócz klątwy lubie splątać wcześniej bosa co by nie był zbyt groźny a dotyk świetnie regeneruje życie (bynajmniej teraz - lvl 60)
Kalia - 2012-06-08, 23:49

[quote="wladyslaw"]używam wszystkiego za wyjątkiem włóczni[/quote]
To trochę bez sensu, bo rozwijasz wiele CA bez których ta postać świetnie sobie radzi.
Jeśli chciałeś robić postać na czary, trzeba było robić druidkę, nie łuczniczkę. Bo ani przywiązywanie bossów nie jest niezbędne (postać biega na tyle szybko, że może swobodnie przeciwnika okrążać i ostrzeliwać z bezpiecznej odległości - w szczególności jeśli jeszcze przyzwany duszek go od nas odciąga), a przy umiejętnym lawirowaniu leczenie jest zbędne (to nie postać do walki w zwarciu, która leczenia niezbędnie potrzebuje).

wladyslaw - 2012-06-11, 13:25

Aaaa tam mam panoramiczny ekran w małym laptopie i boss zasłania mi go całego :) lubię utrzymać bossa w jedym miejscu bo jestem leniwy i nie lubię biegać. Przekonałaś mnie do skupienia voodo z reszta jak padły te 4 bossy na końcu to juz nie miałem wątpliwości co do klątwy... z aspektu magii natury dotyku nie rozwijam chociaż używam, do pnącza wystarcza jedno ulepszenie do czasu trwania wiec rozwijam praktycznie to samo co zaleciłaś u siebie + właśnie brązowe ulepszenie do pnącza i zycie jest piękne :wink: Dogorywająca wrogość mnie nie przekonuje gram nieco inaczej niż Ty - przed bosem włączam combo dotyk + bystry umysł, gdy mam bosa w zasięgu wzroku combo pnącze + czarna klątwa i atakuje albo samym potężnym uderzeniem albo w połaczeniu z nagłym natarciem
Faraon - 2012-12-12, 17:30

Kalia napisał/a:
Np. :)
Ten build będzie pewnie trochę zmieniony jeszcze, ale w tej formie też jak najbardziej do gry się nadaje.

[ Dodano: 2011-06-15, 19:55 ]
Niniejszym w końcu build poprawiony i dopasowany do nowych warunków gry :)



Poprawisz przejrzystość poradnika? BB Codes nie działa i bolą oczy jak się czyta.Dzięki.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group