To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Sacred
Polskie forum gier z serii Sacred

Driada - Zwinna łowczyni

Koziu - 2009-11-05, 21:44

Strzalkowy Szturm...

Kalia napisała:
[quote]Was-s that??[/quote]

Już tłumacze. Kupiłem gre Sacred 2 w wydaniu Premium Games. W książeczce informacyjnej CA "Nagłe Natarcie" nosi nazwę "Wzorzec Ataku" ... natomiast w grze "Strzałkowy Szturm" . Dopiero po zobaczeniu obrazka Natarcie wszystko było jasne...

Kalia - 2009-11-06, 00:01

[quote="Koziu"]W książeczce informacyjnej CA "Nagłe Natarcie" nosi nazwę "Wzorzec Ataku" ... natomiast w grze "Strzałkowy Szturm" [/quote]
:o No takiego cuda to jeszcze nie widziałam...

Akila - 2010-05-17, 04:07

Dzięki za build :)
Rozwinę ja na łuk + natura. Czyli w. o voodoo cokolwiek dawac? czy lepiej w. o naturze + jeszcze skupienie natury?

marrog - 2010-05-17, 14:13

Jak na łuk+natura to ciężko będzie wepchać coś z "wudu". Ja uważam, że do skupienia magii natury lepiej wziąć do tego wiedzę - znacznie poprawia przede wszystkim starożytną korę (dodatkowo zwiększa pancerz i resztę). Ja mam tak zrobioną łuczniczkę - żadnego skilla z voodoo, choć nawet bez ulepszeń używam czarnej klątwy bo jak widzę tylko to przydatne, a na bossy rzucam pnącze i klątwę i strzelam aż padnie. Czasami warto włączyć dotyk złotej polany bo z wiedzą o naturze też dodaje znaczny bonus do leczenia z tego CA. Myślę, że taki build należy do najlepszych jeśli chodzi o Driadę ;)
Akila - 2010-05-17, 16:35

z Voodoo w sumie tylko klątwa na bossów moze cos dopomóc, ale wlasnie nei ejst zbyt potrzebna wiedza o voodoo, więc nie wiem czy dać cos innego zamaist voodoo
Wiedza o anturze ofc. juz mam, dosyc wysoko by wzmacnaic korę

Kalia - 2010-05-17, 20:16

[quote="marrog"]Ja uważam, że do skupienia magii natury lepiej wziąć do tego wiedzę[/quote]
No przeca to już w strategii jest - a dwa razy choćbyś chciał to nie weźmiesz :P
[quote="marrog"]używam czarnej klątwy bo jak widzę tylko to przydatne[/quote]
Ano tak - reszta jest do niczego (Totem służy tylko jako wabik).
[quote="marrog"]na bossy rzucam pnącze i klątwę i strzelam aż padnie. Czasami warto włączyć dotyk złotej polany bo z wiedzą o naturze też dodaje znaczny bonus do leczenia z tego CA. Myślę, że taki build należy do najlepszych jeśli chodzi o Driadę[/quote]
Nie wiem, obecnie mam tę strategię w wersji 3.0 beta - znaczy postać jest i czeka na spisanie (ponowne xD ). Po prostu kolejne patche tak mi mieszają w CA, że szok...
[quote="Akila"]ale wlasnie nei ejst zbyt potrzebna wiedza o voodoo, więc nie wiem czy dać cos innego zamaist voodoo[/quote]
W zasadzie tej Driadzie do funkcjonowania nie jest nic innego potrzebne, ale jeśli koniecznie chcesz się pozbyć VooDoo, to możesz sobie Odporność na czary wziąć albo właśnie Skupienie Magii Natury. Ale wtedy postać straci swój urok trójaspektowości ;P :lol:

Akila - 2010-05-17, 20:31

Hybryda jest bezosobowa ^^
Chciałem nawet na sam łuk, ale tak sie nie da
Więc:
- łuk+natura
- łuk+voodoo

Chyba to pierwsze jest lepsze :)

Aha... chciałem się jeszcze zapytać o Combat Art (dyscyplina bitewna) to jest to do combosów, przydatne to jest?

I czy w. o Prędkości duzo daje tego ataku i obrony?

marrog - 2010-05-17, 20:49

[quote="Kalia"]dwa razy choćbyś chciał to nie weźmiesz[/quote]
No tego, odpowiedziałem tylko na pytanie ^^ Skupienie i wiedza o naturze powinny iść ze sobą w parze (jedno podwyższa poziom CA - co jest równie potrzebne, a drugie wzmacnia je), a z voodoo bardziej opłaca się brać jedynie skupienie (jeśli mówimy o tej "trójaspektowości") - dla ulepszenia dogorywającej wrogości (jeśli chcemy zdecydować się na mistrzostwo koncentracji) i klątwy.
[quote="Akila"]nei ejst zbyt potrzebna wiedza o voodoo[/quote]
Wiedza dodaje obrażenia do totemu i nieludzkiej męki, czego raczej nie używa się zbyt często, może nawet wcale, więc mało to potrzebne :P , no i samego buffa - to już przydatne, choć polecam brać wiedzę o voodoo tylko wtedy, kiedy robi się driadę pod ten aspekt, duszek odwala wtedy całą robotę za Ciebie xD Reszta CA (a konkretniej nieludzka męka) wspomaga wypadanie rzadkich skurczonych głów, co jest łatwiejsze niż przy innych buildach.
[quote="Kalia"]obecnie mam tę strategię w wersji 3.0 beta - znaczy postać jest i czeka na spisanie (ponowne xD ). Po prostu kolejne patche tak mi mieszają w CA, że szok...
[/quote]
Jeśli robisz strategie na wszystkie 3 aspekty to trzeba nieźle się natrudzić by wyszło coś dobrego, ale łatwiej zrobić driadę na łowczyni+natura (mam taką na 120+ i radzi sobie całkiem nieźle) niż na aspekt voodoo bądź te wszystkie 3. Z każdego coś się przydaje, więc warto rozpracować jakie odpowiednie skille do tego dobrać :]

@up
[quote="Akila"]chciałem się jeszcze zapytać o Combat Art (dyscyplina bitewna) to jest to do combosów, przydatne to jest? [/quote]
Przydatne, jednak po mistrzostwu (zwiększa obrażenia i masz 20% mniejszą regenerację), ale to dla postaci typowo na magię.
[quote="Akila"]I czy w. o Prędkości duzo daje tego ataku i obrony?[/quote]
Może nie tyle ataku i obrony co szansy na trafienia wroga i szansy na trafienia gracza przez wroga. W jednej strategii driady na broń strzelecką pozbyłem się tej umiejętności i idzie trudniej z trafianiem (ale to głównie platyna/niob), więc da się to zauważyć w walce. Należy więc patrzyć by zawsze było powyżej 100% szansy na trafienie.

Kalia - 2010-05-18, 17:59

[quote="Akila"]Hybryda jest bezosobowa[/quote]
W jakim sensie?
[quote="Akila"]Chyba to pierwsze jest lepsze[/quote]
Zdecydowanie - Voodoo ma zbyt mało przydatnych rzeczy.
[quote="Akila"]to jest to do combosów, przydatne to jest?[/quote]
Na pewno nie do tej strategii. I ogólnie też raczej nie - no chyba, że chcesz budować 3-4 elementowe kombinacje. Ja tam obywam się spokojnie bez tego nawet u postaci korzystających z combosów. [quote="Akila"]I czy w. o Prędkości duzo daje tego ataku i obrony?[/quote]
Mhm.
[quote="marrog"] dla ulepszenia dogorywającej wrogości[/quote]
No to to już jest element naprawdę czysto sportowy, więc wydaje mi się, że lepiej mieć skuteczniejszą Klątwę (wiedza wzmacnia osłabienie xD ). Chociaż na dobrą sprawę - na jedno wychodzi.
[quote="marrog"]duszek odwala wtedy całą robotę za Ciebie[/quote]
Niestety nie - jest tak nieszczęśliwie słaby, że nadaje się tylko na wabik. Tak, tak, próbowałam robić Driadę opartą o Voodoo...
[quote="marrog"]ale łatwiej zrobić driadę na łowczyni+natura[/quote]
Wiem ^^ Dlatego takiej nie robię :twisted:
[quote="marrog"]Może nie tyle ataku i obrony co szansy na trafienia wroga i szansy na trafienia gracza przez wroga[/quote]
Co wychodzi na to samo, bo atak odpowiada za szanse trafienia, a obrona za szanse nietrafienia wroga i odporność własną :P

marrog - 2010-05-18, 21:17

[quote="Kalia"](wiedza wzmacnia osłabienie xD )[/quote]
Niestety nie wzmacnia Klątwy. Już nieraz patrzyłem, że przed i po dodaniu wiedzy o kabalistycznym voodoo nic się nie zmieniło, a zauważyłem jedynie te nieco większe obrażenia od Totemu, Nieludzkiej męki i zwiększenie skuteczności wzmocnienia.
Co do wyrazu "ulepszenia" - chodziło mi o skuteczność :)
[quote="Kalia"]jest tak nieszczęśliwie słaby, że nadaje się tylko na wabik[/quote]
Jeśli chodzi o buffa to powiem, że (znów) wiedza ładnie podwyższa poziom ducha. Poza tym zainwestowałem w ulepszenie do pancerza i zanim wybrałem tę umiejętność, miał ok 1900 bonus do wszystkich rodzajów pancerza, po dodaniu miał koło 4000 (przy 50 poziomie wiedzy z +wszystkie umiejętności). Na 75 poziomie driady (na aspekt voodoo) mam ok. 160 poziom ducha (przy 80 poziomie wrogości), a na platynowym poziomie każdego zwykłego potworka kładzie na dwa ciosy. Zależy jeszcze jakiego pomocnika się przyzwie - ja przywołuję ducha z żółtej skurczonej głowy smoka, choć jak do tej pory najlepszy jest duszek skorpiona ;)
Wystarczy wpakować odpowiednią ilość run we wzmocnienie (jak ma się ich dużo/nadmiar ofc), przynajmniej ok. 2x więcej niż poziom postaci i nie patrząc na karę do regeneracji (co raczej jest sprawą drugorzędną), nadal zwiększa poziom tego CA.
[quote="Kalia"]I ogólnie też raczej nie - no chyba, że chcesz budować 3-4 elementowe kombinacje.[/quote]
Niekoniecznie trzeba tworzyć 3-4 kombinacje, u kilku swoich postaci wziąłem dyscyplinę bitewną tylko po to by zwiększała mi obrażenia oraz zmniejszała regen [u]jednego[/u] CA (bardzo przydatna jak robisz Driadę na Magię natury). Chociaż można wziąć tego skilla jak nie ma już innego, bardziej przydatnego.
[quote="Kalia"]Co wychodzi na to samo, bo atak odpowiada za szanse trafienia, a obrona za szanse nietrafienia wroga i odporność własną[/quote]
No tak jest. Ja tam patrzę na to jak wysoki jest procent na trafienie bo atak i obrona aż tak dużo nie daje (co nie znaczy, że to nieważne), a jak nie jest za dobry - to już jest podane w pierwszym poście.

nexushawk - 2010-07-10, 15:09

co można stąd wywalić, abym mógł wziąć jeździectwo?
Kalia - 2010-07-11, 20:35

[b]nexushawk[/b], co żeś się tak uparł żeby każdej postaci wcisnąć Jeździectwo?
Im naprawdę nie jest to do skuteczności potrzebne - radzą sobie równie dobrze w siodle jak i na piechotę bez Jeździectwa. A żeby je wziąć musisz zrezygnować z jakiejś umiejętności, która jest naprawdę użyteczna i przez to osłabiasz postać (dla idei poświęcasz skuteczność).
No ale jeśli koniecznie już musisz mieć to Jeździectwo, to możesz pozbyć się skilla od Voodoo - jest to aspekt wspomagający (choć z drugiej strony Czarna klątwa naprawdę pomaga w walce z bossami i szkoda byłoby osłabiać jej działanie...).
Możesz też zrezygnować z Wiedzy o prędkości, bo jako-taką obronę i atak masz z buffów, ale ponownie jest to osłabianie rzeczywistych zdolności bojowych postaci na rzecz wierzchowca, z którego nie zawsze i nie wszędzie da się korzystać.

kayron - 2010-07-13, 12:14

[quote="Kalia"][b]nexushawk[/b], co żeś się tak uparł żeby każdej postaci wcisnąć Jeździectwo?
[/quote]

Uparty klient :jupi: :jupi:
Ja osobiście Driadą w ogóle nie używam wierzchowca bo poruszam się szybciej biegnąc niż jadąc

Kalia - 2010-07-13, 13:50

Ja używam, bo lubię wygląd Warana :P
TheSpecialOne - 2010-12-04, 19:50

Dzięki za dobry build :!:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group