To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Sacred
Polskie forum gier z serii Sacred

Wojownik Cienia - Piekielny berserker

predi - 2011-07-20, 10:52

Ta postac jest pro , tym bardziej built napisała sama kalia :wink: :wink:
karci0 - 2012-02-24, 03:50

grałas tą postacią na wysokim lvl powiedzmy ponad 100? jak sie sprawuje? jak go porownasz do upadłego generała(to samo pytanie o lvl)? i z faktu braku posiadania tarczy nie zdarzylo Ci sie zginac po jednym dwoch mocnych ciosach powiedzmy od bossa? bo jeśli używana jest emanacja to może zrobić postać na tarczę (taki tank co bierze wszystkie obrazenia na siebie) tylko, że to chyba oddzielny build byłoby trzeba pisać, na razie jestem za cienki w uszach, żeby samemu to zrobić ;] ale rzucę swoją propozycję... wtedy zamiast "druga broń" dać "wiedza o tarczach" i wymienic "wiedze o predkosci" na "odpornosc na czary" hmm i myslalem zeby wrzucic "dyscypline bitewna" zamiast "bitewnego refleksu" wtedy dodajemy 5 CA (bo tutaj widze 4) szaleńczą rzeź i... wtedy jest trochę pola do popisu, bo można uderzać na przemian pojedynczymi kombami (dyscyplina sprawia ze kombo ma mniejszy regen niz sam CA) rzezią i ciosem (regeneruja sie niezaleznie wiec jak ma sie regen ok 2 sek to zanim uderzymy rzezia to cios sie zregeneruje) albo wrzucic te dwa CA w jedno kombo, dodatkowo furie rozkaz i proporzec tez mozna w jedno kombo jest sporo kombinacji, niestety z racji tego ze nie posiadam trainera nie moge wykorzystac swoich pomysłów "w praniu" a nie bardzo wiem czy taka postac na pewno bedzie dobra i nie chce na 65 poziomie stwierdzic ze musze ja robic od poczatku... reasumując to co przedstawiłem to tank który ma sporo życia i obrony, bierze na siebie dmg i go oddaje dzięki emanacji w racji tego, że demoniczny cios i szaleńcza rzeź są z różnych aspektów lejemy na przemian praktycznie na przemian
PS. raz gadałem z typem w czasie gry i powiedział, że da się jakoś "zczitować" postać bez trainera, wie ktoś czy to prawda i jak to zrobić, bardzo by mi się coś takiego przydało, wtedy może sam stworzyłbym jakiś "profesjonalny" build

Kalia - 2012-02-24, 10:24

[quote="karci0"]grałas tą postacią na wysokim lvl powiedzmy ponad 100?[/quote]
Tak, pod ten build jest zrobiony Frey.
[quote="karci0"]jak sie sprawuje?[/quote]
Dobrze. Na terenach podstawki mało co może go zmusić do użycia mikstury zdrowia (w zasadzie tylko bossowie i to nie każdy). W Krwawym Lesie dopiero coś zaczęło go drapać, ale to przez to, że zapomniałam mu buffów włączyć xD
[quote="karci0"]jak go porownasz do upadłego generała(to samo pytanie o lvl)?[/quote]
Zdecydowanie mocniejszy - Generał jest taki trochę 'dla klimatu'. Wygodniejszy w prowadzeniu, bo wystarczy pilnować własnej skóry, nie trzeba się martwić o podwładnych.
[quote="karci0"] i z faktu braku posiadania tarczy nie zdarzylo Ci sie zginac po jednym dwoch mocnych ciosach powiedzmy od bossa?[/quote]
Jedyny, który potrafił wybić mi życie w kilku (ale więcej niż dwóch) ciosach to ostatni z Bezimiennych Strażników. Po prostu ta postać tak szybko macha łapkami, że odsysa się w dużym tempie - praktycznie każdy cios trafia (stąd właśnie wzięła się nazwa 'Berserker').
[quote="karci0"]bo jeśli używana jest emanacja to może zrobić postać na tarczę (taki tank co bierze wszystkie obrazenia na siebie)[/quote]
No właśnie po to jest Emanacja żeby tarcza nie była potrzebna :P Tarcze są dobre dla magików, bo jakbyś chciał wojownika z tarczą zrobić, to byś się zapłakał zanim byś cokolwiek dużego utłukł. Owszem, idea 'tanka' jest dobra, ale tylko w przypadku gdy grasz w drużynie z kimś, kto może w tym czasie zająć się zadawaniem obrażeń. No i nie ma wtedy pewności, że dany przeciwnik akurat postanowi skupić swój atak na tanku i nie zabierze się za dps'a jako tego, który zadaje mu więcej obrażeń.
[quote="karci0"]tylko, że to chyba oddzielny build byłoby trzeba pisać[/quote]
Raczej tak - ten jest dobrany pod grę solo i maksymalizację dmg, nie pancerza.
[quote="karci0"]myslalem zeby wrzucic "dyscypline bitewna" zamiast "bitewnego refleksu"[/quote]
Tu raczej nie - uniki byłyby przydatne, dmg z CA już mniej.
[quote="karci0"]dodajemy 5 CA (bo tutaj widze 4) szaleńczą rzeź[/quote]
To akurat nie ma sensu - Rzeź to to samo co Demoniczny Cios tylko wolniejsze. Jeśli byś chciał przeprojektować go na tanka, to raczej musiałbyś trochę pozmieniać: zamiast Furii (dmg) przyda się raczej Natarcie, celem związania wroga walką zanim rzuci się na naszego towarzysza od dps. Jako piąte może być Koszący zamach - ot żeby porzucać sobie przeciwnikami. No i wszystkie modyfikatory też by trzeba skontrolować czy nie ma lepszych dla postaci tego typu.
[quote="karci0"]reasumując to co przedstawiłem to tank który ma sporo życia i obrony, bierze na siebie dmg i go oddaje dzięki emanacji w racji tego, że demoniczny cios i szaleńcza rzeź są z różnych aspektów lejemy na przemian praktycznie na przemian [/quote]
Pomysł ogólnie nie jest zły aczkolwiek jeśli grasz sam, to nie polecam - ze względu właśnie na wymieniony wcześniej niski dmg. Owszem, będzie odporny na ciosy, ale Emanacja nie załatwi za ciebie wszystkiego, a walka pojedynczą bronią to trochę jak walenie głową w mur: "Przebiłeś głową mur? Gratuluję - jesteś w następnej celi". I z czasem nie będzie lepiej, a raczej odwrotnie, bo przeciwnicy mają coraz lepszy pancerz i o ile z otrzymywanych obrażeń masz szansę się wyleczyć o tyle zadawanych nie wyczarujesz z powietrza.

karci0 - 2012-02-24, 13:44

[quote="Kalia"]Jedyny, który potrafił wybić mi życie w kilku (ale więcej niż dwóch) ciosach to ostatni z Bezimiennych Strażników. [/quote]
te bydle ubiło mi elfke :/ nawet nie wiem w którym momencie :/
[quote]
Owszem, idea 'tanka' jest dobra, ale tylko w przypadku gdy grasz w drużynie z kimś, kto może w tym czasie zająć się zadawaniem obrażeń[/quote]
szczerze, to o to mi chodzi ;]
[quote]To akurat nie ma sensu - Rzeź to to samo co Demoniczny Cios tylko wolniejsze[/quote]
no to załóżmy, że idziemy Twoim buildem, idea jest taka, że są to CA z różnych aspektów czyli przy dobrym regenie można używać na przemian bez przerwy ( a nie zamiennie)

hmmm wiec sumie sam juz nie wiem, ale chyba jednak przekonałaś mnie do robienia postaci na 2 bronie... tylko ze jakoś nie widzi mi się Berserkera z dwoma mieczami niczym ninja ;] bardziej klimatycznie byłoby chyba z toporkami, opłaca się wrzucic "wiedzę o trzonkowych" zamiast czegoś ?

Kalia - 2012-02-24, 15:59

[quote="karci0"]bardziej klimatycznie byłoby chyba z toporkami, opłaca się wrzucic "wiedzę o trzonkowych" zamiast czegoś ?[/quote]
A po grzyba? Widzisz gdzieś tu jakąkolwiek specjalizację broni? Ja latam z tym, co akurat najlepsze (ostatni bodajże było to połączenie topór+miecz).
To jest właśnie zaleta walki na dwie bronie - nie ogranicza cię do konkretnego ich typu ;)

EvilMan - 2012-10-12, 11:51
Temat postu: Re: Piekielny berserker
[quote="Kalia"]
[b][color=red]Demoniczny cios[/color][/b]
nasza główna broń, początkowo można sobie pozwolić nawet na 5s regenu, ale dobrze by było na ok. 35lvl mieć nie więcej jak 3s, a powyżej 65lvl nie wychodzić ponad 2s
[color=red][i]Modyfikacje:[/i][/color]
1.[i]Porywczość[/i] - pozwala nam jednym ciosem położyć i z 5 przeciwników, zamiast jednego [2]
2.[i]Kruchość[/i] - jednak obniżenie pancerza przeciwnika daje dużo, zwłaszcza gdy atakujemy stworzenie odporne na żywioły, które mamy zakute w broniach [4]
3.[i]Trauma[/i] - w przypakdu bossów jest o wiele bardziej przydatna (w walce z bossem się nie "odessiemy", choćbyśmy nie wiadomo co robili, lepiej drania szybko utłuc) [7]
[/quote]

Wszystko ok ale mam wątpliwości co do drugiego ulepszenia.
Znów nabrałem chęć na S2 ale tym razem chciałem dogłębnie przewertować poszczególne rozszerzenia umiejętności i tak na Sacred Wiki są dodatkowo podane szczególiki nie dostępne dla "śmiertelnika"... ;)

Wg danych z wiki Kruchość tylko obniża pancerz od obrażeń fizycznych przynajmniej taki zapis widnieje w "wadach" tego CA.

Więc czy nie lepiej wybrać zatrucie i mieć większe obrażenia? bo zatrucie + Trauma dało by niezły efekt :) w szczególności u Bossów

oto źródło: Sacred Wiki

Kalia - 2012-10-12, 12:54

Niestety, ale nie. Powód jest prosty - obrażenia naszego SW to w większości obrażenia fizyczne i do takich ma bonusy oraz wsparcie innych CA (Furia, w późniejszym czasie również szkielety itd.). Zmiana małego ich procentu na truciznę nic nie da, bo większość bossów ma na nią sporą odporność, więc ledwo się ich tym zadrapie. A tak, bijąc fizycznymi i obniżając im na nie odporność można uzyskać dużo lepszy efekt.
Żeby nie było - zrobiłam już kilku SW i to również sprawdzałam. Zmiana na trutkę dawała zdecydowanie gorsze efekty.

Belert - 2016-08-25, 13:51

O co chodzi z tą mordercza furia?Włączam ja zapala sie koleczko pod CW i nic sie nie dzieje gdy juz jest po walce nagle wypala wokol niego jakby taka nowa , zapulsuje raz i tyle w tym temacie.
NIE zauwazylem zeby zadawal dmg wczesniej , jak odpali te nową to moze cos robi ale robi to tak pozno ( 20 sek) że nie potrafie powiedziec ile to zabiera przeciwnikom bo juz nie zyja.

Kalia - 2016-08-25, 19:12

Owszem, obrażenia jako takie zadaje tylko ten wybuch, a następuje tym szybciej im szybciej zadajesz ciosy (każde uderzenie magazynuje trochę aż do max. wartości). Na początku będzie ci odpalać "za późno" (po prostu w momencie gdy CA się skończy), ale po jakimś czasie, kiedy zwiększy ci się szybkość bicia, będziesz miał kilka wybuchów w czasie jego trwania (kiedy zdąży się naładować do max. wartości).
Ogólnie najbardziej przydatne jest przy dłuższych walkach (bossy, duże stada przeciwników) lub na uciekających upierdliwców, bo zazwyczaj to, co zwieje ci spod miecza, nadzieje się później na wybuch Furii.
Dodatkowo po wybraniu modyfikatora z bonusem do Ataku b. znacząco zwiększa siłę ciosów (a tym samym szybkość, z jaką ładuje się wybuch, czyli zwiększa też liczbę wybuchów itd.).

Xeerix - 2016-10-17, 15:43

Cześć, może głupie pytanie ale grać z Dotykiem eksperta czy bez?
Lord Darth - 2016-10-17, 17:14

Tutaj masz o tym całą dyskusję. :)

http://forum.sacred.pl/viewtopic.php?t=6786

Kalia - 2016-10-17, 19:26

Jest to postać raczej dwuaspektowa - podstawą niby jest Wojownik, ale jednak z Czempiona korzysta bardzo istotnie w postaci wszelkich wzmocnień. Tak więc nie, Dotyk Eksperta raczej odpada w tym przypadku.
Xeerix - 2016-10-18, 15:00

Dzięki :)

[ Dodano: 2016-10-31, 22:21 ]
*Sorrki za to jeśli zrobi się doublepost.


Mam pytanie, jeżeli chcę się specjalizować w walce mieczami, to opłaca się brać umiejętność miecze za jakąś inną? Jeśli tak, to jaką?

Kalia - 2018-07-30, 10:36

Dobra, pobawię się w nekromantę (akurat adekwatny temat) i odkopię trupa, bo oczywiście nie zauważyłam dodatkowego postu, który skleiło z poprzednim... Xeerix, przepraszam, jeśli kiedykolwiek tu zajrzysz :) A może przyda się komuś innemu, kto wpadnie z podobnym pytaniem...

No więc przy postaci walczącej dwoma broniami specjalizacja nie ma zastosowania/sensu, bo taka postać walczy równie dobrze wszystkim, co może utrzymać w jednej łapie - wzięcie specjalizacji broni nie da jej żadnych bonusów, jeśli będzie trzymała dwie bronie jednoręczne, wtedy liczy się tylko umiejka "Dwie bronie". Specjalizacje są uwzględniane tylko przy broniach dwuręcznych lub konfiguracji broń+tarcza.

Arktez - 2018-12-29, 15:32

Można zamiast 2 ostatnich umiejętności wybrać np. kowala i handel lub ulepszoną percepcję? Dotychczas rozwijałem postać zgodnie z buildem, mam 50lv i mogę wybrać 9 umiejętność i właśnie zastanawiam się nad powyższymi. Postać już charakteryzuje się dobrą odpornością, co prawda gram na silverze, ale nie mam zamiaru grać tą postacią, aż odblokuje poziom niob.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group