To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Sacred
Polskie forum gier z serii Sacred

Wojownik Cienia - Piekielny berserker

Kalia - 2009-02-01, 12:35

Acha
DziQ666 - 2009-02-05, 17:42

Build spoko, bardzo podobnie rozwijam mojego pupilka, może skille nie koniecznie w tej kolejności, ale ogolnie wymiata ^^
Cerberus - 2009-02-05, 17:51

Podobnie rozwijam swoją postać :D
Kalia - 2009-02-06, 12:15

Dodałam parę objaśnień i ustawiłam CA we właściwej kolejności (wcześniej wypisałam je posortowane na aspekty zamiast w kolejności brania...).
Oprócz tego trochę poprawiłam zagadnienie uzbrojenia.
No ogólnie usprawniłam build.

XenonLbT - 2009-05-09, 19:23

Wszystko ładnie i pięknie :) jestem pod tak zwanym wrażeniem. Moja postać to właśnie Wojownik Cienia na 89 lv. Dosłownie tak samo ja rozwinąłem, no może prawie :) Taka moja mała sugestia po co nam dwie bronie jak nie mamy mieczy ?? Z mojego doświadczenia wiem że wybranie umiejętności miecze zamiast dwóch broni lepiej nam się opłaci, (władanie jedna oburęczną bronią daje nam o wiele lepsze efekty) no ale nie można mieć wszystkiego :) Jeszcze raz słowa uznania, bardzo ładnie i przede wszystkim z przemyśleniem to napisałaś.
Kalia - 2009-05-11, 14:57

XenonLbT napisał/a:
Taka moja mała sugestia po co nam dwie bronie jak nie mamy mieczy

A po co nam Miecze skoro mamy Dwie bronie? :| Przecież bonusy się nie sumują, a jeśli nosisz dwie bronie, to niezależnie co masz w łapkach - czy topory, czy pałki czy różdżki czy miecze czy jeszcze inne żelastwo - i tak masz bonusy tylko od umiejętności Dwie bronie. Acha - i nie mylić proszę realiów S1 z S2 :!: W S1 żeby mieć powiedzmy dwie Reginy (bez sztuczek ze zmianą wymagań min.) trzeba było mieć i Władanie toporami i Dwie bronie - w S2 żeby nosić dwa topory bez strat szybkości wystarczą same Dwie bronie. A że lepsze żelastwo nie miewa modyfikatorów zależnych od specjalizacji broni, to i nie ma sensu jej brać ;)
XenonLbT napisał/a:
Z mojego doświadczenia wiem że wybranie umiejętności miecze zamiast dwóch broni lepiej nam się opłaci, (władanie jedna oburęczną bronią daje nam o wiele lepsze efekty) no ale nie można mieć wszystkiego

Cóż, ja też pewne doświadczenie mam i zawsze przedkładałam szybkość ataku nad siłę. Wolę uderzać dwa razy szybciej zadając 600 obrażeń niż raz za ok. 1k. Dodatkowe plusy - poza moimi osobistymi preferencjami:
- mając właśnie Dwie bronie nie ma różnicy za co się złapiemy, i tak możemy tym walczyć, zaś jeśli wybierzemy konkretną specjalizację broni - jesteśmy ograniczeni do tego jednego rodzaju
- z dwóch broni masz średnio 2x więcej bonusów niż z jednej dwuręcznej (i więcej slotów do zakucia)
- no i taka mało ważna strategicznie, ale estetycznie bardzo ważna, kwestia: jak berserker, to berserker :twisted:
XenonLbT napisał/a:
Jeszcze raz słowa uznania, bardzo ładnie i przede wszystkim z przemyśleniem to napisałaś.

Dziękuję :) Zawsze staram się pisać to, co działa i ma szansę przydać się innym :)

olafson69 - 2009-08-03, 10:43

Co do Sztuki walki "Przywane dusze" oplaca sie to?
Kalia - 2009-08-12, 23:06

W przypadku tego buildu? Zdecydowanie nie.
Mam zamiar napisać jeszcze jeden, w którym to CA będzie wykorzystane, jednak ogólnie jest ono jednym ze słabszych.

Malpek - 2009-08-31, 23:03
Temat postu: Re: Piekielny berserker
Kalia napisał/a:

Demoniczny cios
nasza główna broń, początkowo można sobie pozwolić nawet na 5s regenu, ale dobrze by było na ok. 35lvl mieć nie więcej jak 3s, a powyżej 65lvl nie wychodzić ponad 2s
Modyfikacje:
1.Porywczość - pozwala nam jednym ciosem położyć i z 5 przeciwników, zamiast jednego [2]
2.Kruchość - jednak obniżenie pancerza przeciwnika daje dużo, zwłaszcza gdy atakujemy stworzenie odporne na żywioły, które mamy zakute w broniach [4]
3.Trauma - w przypakdu bossów jest o wiele bardziej przydatna (w walce z bossem się nie "odessiemy", choćbyśmy nie wiadomo co robili, lepiej drania szybko utłuc) [7]


A nie lepiej używać Koszącego zamachu? Bo wydaje mi sie ze demoniczny cios wali w kolesi obok slabiej.

Kalia - 2009-09-01, 18:15

To ci się nie wydaje ;)
Ale Koszący odpycha przeciwników i trzeba potem albo ganiać za nimi albo czekać aż znowu podejdą. Nie ma to sensu, lepiej zmłócić ich na miejscu :P

nexushawk - 2010-07-10, 16:11

co można stąd wywalić, abym mógł wziąć jeździectwo?
Kalia - 2010-07-11, 21:40

Teoretycznie - Bitewny refleks.
Praktycznie - nie ma to sensu, bo Ogar bez Jeździectwa sprawdza się dobrze, a nie widzę sensu osłabiać postaci po... co? Chyba, że chcesz się bawić w wyścigi wierzchowców, ale od wyścigów to chyba inne gry są. Ten Wojownik nastawiony jest na skuteczność własną, niezależnie z Ogarem czy bez - jego siła nijak nie zależy od wierzchowca.

Xevor - 2010-07-31, 10:20

A czy nie lepiej będzie zamiast demonicznego ciosu zrobić kombinację Demoniczny cios Koszący Zamach??

EDIT:
Mam woja na ten build i jestem bardzo zadowolony z niego. Przyznam, że bossy znikają w kilka (max kilkanaście) sekund :)

EDIT 2:
Jeśli chodzi o koszący zamach to ulepszenia jego to:
1. Moc - na bossów lepszy będzie mocny atak
2. Chęć
3. tutaj się trochę zastanawiałem ale lepszy będzie chyba Szał

Kalia - 2010-08-07, 17:51

[quote="Xevor"]A czy nie lepiej będzie zamiast demonicznego ciosu zrobić kombinację Demoniczny cios Koszący Zamach??[/quote]
Można, tylko po co? :P Mam na myśli efekt odpychania przeciwników przez Zamach, bo jeśli chodzi o sam dmg byłoby to fajne. Jedynym właśnie mankamentem tego połączenia byłaby ciągła konieczność ganiania odepchniętych przeciwników/zmieniania głownego celu ataku. Ogólnie wymagałoby więcej klikania, a tak po prostu tłuczesz w miejscu.
W skrócie - jak ktoś chce, to zrobienie takiego combosa nie popsuje postaci, ale może okazać się uciążliwe.
Co co modów, to te wymienione mogą być.

Telvarian - 2010-08-31, 16:28

Kiedy zaczynałem grę zrobiłem woja cienia i ma on na kampanii (jak mam czas to przechodzę) 32 lvl z ciut innym bo wiadomo że 1 gra zawsze inna. Mam też 32 woja na Telvarian jego nick i zrobiłem z niego kowala super się sprawdza. Jak SW to na twoim bullidzie :wink:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group