Wojownik Cienia - Piekielny berserker
Kalia - 2009-02-01, 12:35
Acha
DziQ666 - 2009-02-05, 17:42
Build spoko, bardzo podobnie rozwijam mojego pupilka, może skille nie koniecznie w tej kolejności, ale ogolnie wymiata
Cerberus - 2009-02-05, 17:51
Podobnie rozwijam swoją postać
Kalia - 2009-02-06, 12:15
Dodałam parę objaśnień i ustawiłam CA we właściwej kolejności (wcześniej wypisałam je posortowane na aspekty zamiast w kolejności brania...).
Oprócz tego trochę poprawiłam zagadnienie uzbrojenia.
No ogólnie usprawniłam build.
XenonLbT - 2009-05-09, 18:23
Wszystko ładnie i pięknie jestem pod tak zwanym wrażeniem. Moja postać to właśnie Wojownik Cienia na 89 lv. Dosłownie tak samo ja rozwinąłem, no może prawie Taka moja mała sugestia po co nam dwie bronie jak nie mamy mieczy Z mojego doświadczenia wiem że wybranie umiejętności miecze zamiast dwóch broni lepiej nam się opłaci, (władanie jedna oburęczną bronią daje nam o wiele lepsze efekty) no ale nie można mieć wszystkiego Jeszcze raz słowa uznania, bardzo ładnie i przede wszystkim z przemyśleniem to napisałaś.
Kalia - 2009-05-11, 13:57
XenonLbT napisał/a: | Taka moja mała sugestia po co nam dwie bronie jak nie mamy mieczy |
A po co nam Miecze skoro mamy Dwie bronie? Przecież bonusy się nie sumują, a jeśli nosisz dwie bronie, to niezależnie co masz w łapkach - czy topory, czy pałki czy różdżki czy miecze czy jeszcze inne żelastwo - i tak masz bonusy tylko od umiejętności Dwie bronie. Acha - i nie mylić proszę realiów S1 z S2 W S1 żeby mieć powiedzmy dwie Reginy (bez sztuczek ze zmianą wymagań min.) trzeba było mieć i Władanie toporami i Dwie bronie - w S2 żeby nosić dwa topory bez strat szybkości wystarczą same Dwie bronie. A że lepsze żelastwo nie miewa modyfikatorów zależnych od specjalizacji broni, to i nie ma sensu jej brać
XenonLbT napisał/a: | Z mojego doświadczenia wiem że wybranie umiejętności miecze zamiast dwóch broni lepiej nam się opłaci, (władanie jedna oburęczną bronią daje nam o wiele lepsze efekty) no ale nie można mieć wszystkiego |
Cóż, ja też pewne doświadczenie mam i zawsze przedkładałam szybkość ataku nad siłę. Wolę uderzać dwa razy szybciej zadając 600 obrażeń niż raz za ok. 1k. Dodatkowe plusy - poza moimi osobistymi preferencjami:
- mając właśnie Dwie bronie nie ma różnicy za co się złapiemy, i tak możemy tym walczyć, zaś jeśli wybierzemy konkretną specjalizację broni - jesteśmy ograniczeni do tego jednego rodzaju
- z dwóch broni masz średnio 2x więcej bonusów niż z jednej dwuręcznej (i więcej slotów do zakucia)
- no i taka mało ważna strategicznie, ale estetycznie bardzo ważna, kwestia: jak berserker, to berserker
XenonLbT napisał/a: | Jeszcze raz słowa uznania, bardzo ładnie i przede wszystkim z przemyśleniem to napisałaś. |
Dziękuję Zawsze staram się pisać to, co działa i ma szansę przydać się innym
olafson69 - 2009-08-03, 09:43
Co do Sztuki walki "Przywane dusze" oplaca sie to?
Kalia - 2009-08-12, 22:06
W przypadku tego buildu? Zdecydowanie nie.
Mam zamiar napisać jeszcze jeden, w którym to CA będzie wykorzystane, jednak ogólnie jest ono jednym ze słabszych.
Malpek - 2009-08-31, 22:03 Temat postu: Re: Piekielny berserker
Kalia napisał/a: |
Demoniczny cios
nasza główna broń, początkowo można sobie pozwolić nawet na 5s regenu, ale dobrze by było na ok. 35lvl mieć nie więcej jak 3s, a powyżej 65lvl nie wychodzić ponad 2s
Modyfikacje:
1.Porywczość - pozwala nam jednym ciosem położyć i z 5 przeciwników, zamiast jednego [2]
2.Kruchość - jednak obniżenie pancerza przeciwnika daje dużo, zwłaszcza gdy atakujemy stworzenie odporne na żywioły, które mamy zakute w broniach [4]
3.Trauma - w przypakdu bossów jest o wiele bardziej przydatna (w walce z bossem się nie "odessiemy", choćbyśmy nie wiadomo co robili, lepiej drania szybko utłuc) [7]
|
A nie lepiej używać Koszącego zamachu? Bo wydaje mi sie ze demoniczny cios wali w kolesi obok slabiej.
Kalia - 2009-09-01, 17:15
To ci się nie wydaje
Ale Koszący odpycha przeciwników i trzeba potem albo ganiać za nimi albo czekać aż znowu podejdą. Nie ma to sensu, lepiej zmłócić ich na miejscu
nexushawk - 2010-07-10, 15:11
co można stąd wywalić, abym mógł wziąć jeździectwo?
Kalia - 2010-07-11, 20:40
Teoretycznie - Bitewny refleks.
Praktycznie - nie ma to sensu, bo Ogar bez Jeździectwa sprawdza się dobrze, a nie widzę sensu osłabiać postaci po... co? Chyba, że chcesz się bawić w wyścigi wierzchowców, ale od wyścigów to chyba inne gry są. Ten Wojownik nastawiony jest na skuteczność własną, niezależnie z Ogarem czy bez - jego siła nijak nie zależy od wierzchowca.
Xevor - 2010-07-31, 09:20
A czy nie lepiej będzie zamiast demonicznego ciosu zrobić kombinację Demoniczny cios Koszący Zamach??
EDIT:
Mam woja na ten build i jestem bardzo zadowolony z niego. Przyznam, że bossy znikają w kilka (max kilkanaście) sekund
EDIT 2:
Jeśli chodzi o koszący zamach to ulepszenia jego to:
1. Moc - na bossów lepszy będzie mocny atak
2. Chęć
3. tutaj się trochę zastanawiałem ale lepszy będzie chyba Szał
Kalia - 2010-08-07, 16:51
[quote="Xevor"]A czy nie lepiej będzie zamiast demonicznego ciosu zrobić kombinację Demoniczny cios Koszący Zamach??[/quote]
Można, tylko po co? Mam na myśli efekt odpychania przeciwników przez Zamach, bo jeśli chodzi o sam dmg byłoby to fajne. Jedynym właśnie mankamentem tego połączenia byłaby ciągła konieczność ganiania odepchniętych przeciwników/zmieniania głownego celu ataku. Ogólnie wymagałoby więcej klikania, a tak po prostu tłuczesz w miejscu.
W skrócie - jak ktoś chce, to zrobienie takiego combosa nie popsuje postaci, ale może okazać się uciążliwe.
Co co modów, to te wymienione mogą być.
Telvarian - 2010-08-31, 15:28
Kiedy zaczynałem grę zrobiłem woja cienia i ma on na kampanii (jak mam czas to przechodzę) 32 lvl z ciut innym bo wiadomo że 1 gra zawsze inna. Mam też 32 woja na Telvarian jego nick i zrobiłem z niego kowala super się sprawdza. Jak SW to na twoim bullidzie
|
|
|