To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Sacred
Polskie forum gier z serii Sacred

Mroczny Elf - DE pvp

Malekith - 2008-04-29, 11:41
Temat postu: DE pvp
Forest w którymś z tematów opisał DE na pvp ale mam pare pytań odnosnie tego:
- jak jest różnica w tworzeniu DE pvp na UW
- lepsza jest znajomosc plapek czy balistyka i daczego
- dlaczego mase punktow w dwie bronie.. predkosc postaci sie nie zwieksza.. ale moze miec to duzy wplyw na trafienie we mnie przeciwnika ( dobrze rozumuje ? )
- co powiecie na takie ustawieie punktow ( odrazu mowie.. Forest Twoje :) , przepraszam za uzyczenie ale jestem ciekaw opinni )
walka ostrzami 21
koncentracja 105
balistyka 59
wiedza o broni 93
dwie bronie 188
tezyzna fizyczna 139
zwinnosc 86
zbroja 98
- wspołczyniki mysle ze wszystko w fizyczna
- jak bardzo skracac czas regeneracji wszystkich umiejestnosci.. wiem ze tych do zabijania < jak 1 sek.. co z pozostalymi

To bedzie wszystko, przepraszam za klopot i dzieki za odpowiedzi :)

Riki Bomori - 2008-04-29, 16:23

Cytat:
- jak jest różnica w tworzeniu DE pvp na UW


Choćby taka, że są dwa dodatkowe zestawy i więcej ekspowisk. Poza tym można utalić niestandardowo 2 pierwsze umiejętności.

Cytat:
- lepsza jest znajomosc plapek czy balistyka i daczego


Balistyka, bo nie tylko skraca regen, ale i przyspiesza rzut pułapki.

Cytat:
- dlaczego mase punktow w dwie bronie.. predkosc postaci sie nie zwieksza.. ale moze miec to duzy wplyw na trafienie we mnie przeciwnika ( dobrze rozumuje ? )


Prawie. Owszem pomaga trafić, ale i zwiększa prędkość ataku.

Cytat:
- co powiecie na takie ustawieie punktow


Nawet dobre zestawienie wg. mnie.

Cytat:
- jak bardzo skracac czas regeneracji wszystkich umiejestnosci.. wiem ze tych do zabijania < jak 1 sek.. co z pozostalymi


Jeśli chodzi o coś typu adrealina, to byle regen był krótszy od czasu trwania.

To by było tyle ode mnie. :)

Anonymous - 2008-04-29, 19:18

Vimme Vivaldi napisał/a:
Balistyka, bo nie tylko skraca regen, ale i przyspiesza rzut pułapki.
Błąd. Nie Balistyka zmniejsza regen tylko Znajomość pułapek i to ją z reguły si bierze pierwszą bo dragi (Adrenalina i Testosteron) mają ogromny czas regeneracji. Balistyka zwiększa nieco obrażenia i skraca czas rzucania.
Vimme Vivaldi napisał/a:
Prawie. Owszem pomaga trafić, ale i zwiększa prędkość ataku.
Tylko na początku bo szybkość ataku prędko do 220 dochodzi. Tu chodzi o Atak głównie. A jako że gramy dwiema brońmi to punkty tutaj a nie w Znajomość ostrzy. Tam jest tyle bo w sumie najlepsze ostrza około 15 -20 wymagają w ten skill
Cytat:
Jeśli chodzi o coś typu adrealina, to byle regen był krótszy od czasu trwania.
Błąd wielu osób. ak można z Bohaterską u glada lub Wirującymi u serki. Dragi maksymalnie 10 sekund! Jeśli będziesz chcial zarzucić oba to co wtedy? Pomyślałeś o tym Vivaldi?
Malekith - 2008-04-29, 20:38

Co wiecej powiecie... co myślicie o takim rozlozeniu u DE na pvp UW

... z tymi dragami to juz przesadzilem... ale mysle ze wraz z czasem gry bedzie ok...
a jak z pakami i atakiem kobry.. perzepraszam za te pytania ale jest poczatkujacym graczem, niedawno zaczelem przygode z sacredem :)

DzEM - 2008-04-29, 21:00

jak chcesz możesz przeczytać najnowszą strategie dla DE opracowaną przez thek'a znajdziesz ją pod tym linkiem http://forum.sacred.pl/viewtopic.php?t=1892 mam nadzieje że ci się przyda :D
Malekith - 2008-04-30, 01:11

Jak zauwazylisci szukam czegos innego jak elf theka.. mysle, ze wystarczy zmienic balistyke na znajomosc plapek i bedzie ok build pod to co chce.. jezeli sie myle niech mnie ktos powstrzyma :mg:

[ Dodano: 2008-05-01, 17:27 ]
Zastanawia mnie dlaczego Forest grajac elfem na pvp dał balistyke jezli mowicie, ze nie jest przydatna dla takiej postaci... jaki mial zamiar... bardzo interesowla by mnie odpowiedz na to pytanie oraz w jaki sposob 'ustawia' sie dobrego elfa w uw na pvp



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group